« Vissza a kérdés-válasz főoldalra

Ez a válasz több mint egy éve került publikálásra. A válaszban szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Anonymus

Adó Kérdező

Elektronikus bevallás, adatbejelentés | Adózás rendje

Címkék: elektronikus adóbevallás

Egyéni és társas vállalkozás tekintetében szeretném megkérdezni az elektronikus bevallással kapcsolatban, hogy :
1. Ha az egyéni vállalkozó regisztrált az okmányirodában, június 1-e után, az APEH felé mely nyomtatványon kell bejelentést megtennie (06180, ill. 06181)? Nem akar önként ebev-es lenni, és éves bevalló az egyéni vállalkozó.
2. Ha a társas vállalkozás tagja (ügyvezető, képviselő) regisztrált az okmányirodában és képviseli a céget (nem meghatalmazott) az APEH felé melyik nyomtatványon kell bejelentést tennie (06180, ill.06181)?
3. Be kell-e vallania az egyéni vállalkozónak a jövedelemkivétjét a 0658 nyomtatványon havonta (elektronikusan), ha elektronikus bevalló,(negyedéves bevallásra kötelezett)?
4. Annak az egyéni vállalkozónak, aki éves bevalló, alkalmazottat nem foglalkoztat, el kell-e készíteni a 0619 bevallást a szakképzési járulékról nullásan?
Szakértő

Munkajog.hu Expert | 2006. július 20. 0:00

Válasz

Tisztelt Látogatónk! A válasz csak előfizetőink számára érhető el!

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük lépjen be felhasználói nevével és jelszavával, ellenkező esetben tájékozódjon kedvező előfizetési lehetőségeinkről!

Az alábbi csomagokkal előfizethet erre a tartalomra

Kattintson további termékeink és szolgáltatásaink listájához!

Kapcsolódó cikkek

  • NAV

    Akik elektronikusan nyújtottak be bevallást, már láthatják a NAV honlapján, kell-e késedelmi pótlékot fizetniük.

  • számítógép

    Az online ügyintézést és adófizetést szabályozására készül a nemzetgazdasági tárca.

  • internet

    Napjainkban már elkerülhetetlen a vállalkozók számára az interneten keresztül történő ügyintézés. Tekintettel a vállalkozások számára előírt szabályok sokféleségére, (ki- és bejelentések, bevallások, kérelmek, igazolások, stb.) az elektronikus ügyintézés jelentős fejlődésként értékelhető és megkönnyíti az adózó munkáját.

Miért jó a kérdés-válasz?

Adózási, számviteli és társadalombiztosítási témában kérdezhet elismert szakértőinktől, akik 5 munkanapon belül szakmai választ biztosítanak.

Újdonságok

Szaklap ajánló

Bejelentkezés

bejelentkezés