Adócsökkentéssel segítenék a turizmust


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A reprezentáció adóterhét csökkentené a kabinet – írja a Magyar Idők.


„Hosszabb távon a reprezentációt terhelő adó kivezetésével is a turizmusban tevékenykedő vállalkozások helyzetbe hozása a cél – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) annak kapcsán, hogy a fejlesztési elképzelések mellett a turizmusban, vendéglátásban működő cégek jövedelmezőségének javulását a kormány több döntése segíti elő.” – írja a Magyar Idők.

A lap emlékeztet: jelenleg a céges rendezvények, hivatalos éttermi, szállodai események keretében reprezentációra költött kiadások után összesen 51,17 százalék közterhet kell fizetni, emiatt jelentősen visszaesett a vendéglátóhelyeken megrendelt programok száma. Ezen változtatna a kormány.

További részleteket itt talál.

Tanulmányi szerződés – 2016.09.01.

Mikor és kivel kössünk tanulmányi szerződést?
Amikor a munkavállaló tanul: Kell szabadságot kivenni? Ki fizeti a tanulmányi költségeket?
Ami ne maradjon ki a tanulmányi szerződésből
Mikor jár magasabb bér a végzettség miatt?
A tanulmányi szerződés megszegésének jogkövetkezményei

Előadók: Dr. Kártyás Gábor és Balogh Mónika

További részletek >>


Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.

2024. április 24.

Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban

Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.