Pörgeti az adókedvezmény a biztosítási piacot


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A nagyobb adókedvezmény reményében felpöröghet a nyugdíjbiztosítások értékesítése az év végéig – írta közleményében a Vienna Life Biztosító.


Az adójóváírás mértéke az adott évben befizetett biztosítási díjak alapján kerül meghatározásra, és az ügyfelek a rendszeres díjakon felül befizetett, eseti díjakkal maximalizálni tudják. Az adójóváírás az éves befizetés 20 százaléka lehet – emlékeztetett közleményében a biztosító.

A társaság ismertette azt is, hogy az adókedvezményes nyugdíjbiztosítások száma Magyarországon közel 3 év alatt átlépte a 150 ezret, egy átlagos ügyfél nagyjából 200 ezer forintot tesz félre évente ennek a nyugdíjcélú öngondoskodási konstrukciónak a segítségével. 

[htmlbox Változásfigyeltetés]

 

Bunghardt Csaba, a Vienna Life Biztosító igazgatósági tagja szerint az adójóváírással támogatott nyugdíjbiztosítások jelentik az egyik fő hajtóerőt a biztosítási piacon, az elmúlt években ezeknek volt köszönhető a rendszeres díjas életbiztosítások piacán tapasztalt konszolidált növekedés is.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.

2024. április 24.

Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban

Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.