A Prezi bejelentette első cégfelvásárlását


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A Prezi megvette a több mint 3 millió felhasználóval rendelkező, Infogram nevű adatvizualizációval foglalkozó céget, ami a prezentációs szoftvert fejlesztő vállalat első cégfelvásárlása – jelentette be a Prezi kedden.


Az MTI-hez eljuttatott közlemény szerint a lettországi és San Franciscó-i székhelyű Infogram grafikonok és infografikák készítésében piacvezető. A felvásárlás után, amelynek pénzügyi részletei nem nyilvánosak, a cégek külön működnek tovább, az Infogram pedig lettországi székhelyét is megtartja – írták.

Árvai Péter, a Prezi vezérigazgatója és társalapítója a közlemény szerint elmondta: az Infogram ugyanazon dolgozik, mint a Prezi, egy olyan eszközt fejlesztenek, ami a vizuális kommunikáció előnyeivel segít, hogy jobb döntéseket tudjanak hozni az emberek. Egy kép felér ezer szóval, az adatok pedig hitelesítik a képet, az elmondottakat. Ezért fontos az alapító szerint, hogy az adatokat elmesélve mondják el, hogy megmaradjanak.

 

Mikko Järvenpää, az Infogram vezérigazgatója a tájékoztatás szerint hangsúlyozta, a Prezi óriási segítséget jelent a céljuk eléréséhez, hogy mindenki könnyen és gyorsan tudjon látványos és érthető infografikákat készíteni.

A 2012-ben alapított Infogram egy adatvizualizációs eszközt fejleszt, amelynek segítségével interaktív grafikonokat, infografikákat és térképeket lehet készíteni. A felhasználók eddig 5 millió infografikát készítettek, havi látogatóinak a száma pedig 50 milló feletti.

A Prezi egy interaktív, felhőalapú prezentációs szoftver, amelynek különlegessége, hogy a hagyományos, slide-okon alapuló előadásforma helyett térben meséli el a történeteket. A Prezinek több mint 85 millió felhasználója van a világ 190 országából. A cégnek 250 dolgozója és három irodája van: Budapesten, San Franciscóban és Mexikóvárosban.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. április 24.

A BKIK javaslata alapján visszaállított SZÉP-kártya jelenti a belföldi turizmus motorját

A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve megállapítható, hogy az év első három hónapjában a SZÉP Kártya feltöltések összértéke meghaladta a 109,4 milliárd forintot, ami az előző év azonos időszakát 22 százalékkal, a 2019-es évet pedig 107 százalékkal múlta felül. A költések összege az első negyedévben meghaladta a 86 milliárd forintot. A területi kereskedelmi és iparkamarák tavaly év végén egyöntetűen javasolták a kormány számára, hogy a belföldi turizmus élénkítése érdekében 2024. január elsejével állítsa vissza a SZÉP-kártya felhasználásának eredeti kereteit, melyet a Kormány meg is valósított.

2024. április 24.

A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban

2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605 400, a kedvezmények figyelembevételével számolt nettó átlagkereset 417 100 forint volt. A bruttó átlagkereset 14,0, a nettó átlagkereset 13,8, a reálkereset pedig 9,9 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest a fogyasztói árak 3,7 százalékos növekedése mellett – jelentette szerdán a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).