Drágul a benzin szerdán


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Emeli bruttó 3 forinttal a 95-ös benzin literenkénti nagykereskedelmi árát szerdától a Mol, a gázolaj ára nem változik – értesült piaci forrásból az MTI hétfőn.


Emeli bruttó 3 forinttal a benzin literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt., a gázolaj ára nem változik – értesült piaci forrásokból az MTI hétfőn.

Az üzemanyagok ára legutóbb szombaton változott, 4-4 forinttal emelkedett mindkét üzemanyagé: a benzin literenkénti ára 355 forintra, a gázolajé 366 forintra nőtt.

[htmlbox felteteles_adomegallapitas]

Az autósok 50 forintos különbséget is tapasztalhatnak a töltőállomások árai között.

A benzin ára 2012. április elején érte el csúcsát, akkor egy liter átlagosan 451 forintba került. A gázolaj literje 2012. január közepén volt a legdrágább, átlagosan 449 forint.

(MTI)

Az emeléssel a benzin átlagára 343 forintra nő.   Az üzemanyagok ára legutóbb augusztus 23-án változott, a benzin ára 2 forintos csökkenéssel 341 forintra, a gázolaj ára 3 forintos csökkenéssel 340 forintra mérséklődött.  

 

Az autósok 50 forintos különbséget is tapasztalhatnak a töltőállomások árai között.

A benzinár 2012. április elején érte el csúcsát, akkor egy liter átlagosan 451 forintba került. A gázolaj literje 2012. január közepén volt a legdrágább, átlagosan 449 forint.

(MTI)

Az emeléssel a benzin átlagára 343 forintra nő, a gázolajé 343 forint marad. 

Az üzemanyagok ára legutóbb pénteken változott, a gázolaj ára bruttó 2 forinttal 343 forintra drágult, a 95-ös benzin ára nem változott.  

 

Az autósok 50 forintos különbséget is tapasztalhatnak a töltőállomások árai között.

A benzinár 2012. április elején érte el csúcsát, akkor egy liter átlagosan 451 forintba került. A gázolaj literje 2012. január közepén volt a legdrágább, átlagosan 449 forint.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. április 23.

Kevesebbet költenek a cégek reklámra

Elértéktelenedett a magyarországi média reklámárazása, kevesebbet költenek a cégek reklámra a Mindshare, Magyarország egyik vezető médiatervező- és vásárló ügynökségének legfrissebb elemzése szerint, amely közel száz, a legnagyobb hirdető reklámköltési- és pénzügyi adatait vizsgálta, kiegészítve  a Kantar Media Adex és a Nielsen közönségméréseinek adataival – közölte az ügynökség,