Erőset lépett a Marriott szállodalánc

  • Értesítő a rovat cikkeiről

Nagy szeletet kíván kihasítani magának a Marriott szállodalánc a kínai turizmusból az Alibaba internetes kiskereskedelmi portállal kialakított együttműködéssel. 

A Marriott International Inc. szállodalánc hétfőn bejelentette, hogy közös vállalatot hozott létre a kínai Alibaba kiskereskedelmi portállal szállodai foglalások bonyolítására az Alibaba online utazási iroda szolgáltatása, a Fliggy révén. 

Az együttműködés az Alibaba teljes kínai ügyfélbázisa számára elérhetővé tette a Marriott tulajdonában lévő szállodaláncok, egyebek között a JW Marriott, a Ritz-Carlton, a Renaissance és az Autograph Collection szolgáltatásait. 

Adómentességek az áfa rendszerében

A kiadvány első részében az olyan adómentességeket tárgyaljuk részletesen, amelyekhez nem kapcsolódik áfa-levonási lehetőség. A kiadvány második része az áfa-levonással együtt járó adómentes termékértékesítések és szolgáltatásnyújtások, valamint az adómentes termékimport szabályaival foglalkozik.

Az áfa kiskönyvtár sorozat kötetei most elérhetőek a kettőt fizet, hármat vihet akció keretén belül is! Az akció részleteiért kattintson ide!

Megrendelés >>

A kínai turisták a Fliggy portálján foglalhatnak szobát a Marriott szállodákban és az Alibaba online fizetési rendszerével, az Alipay szolgáltatással egyenlíthetik ki a számlát. 

A Marriott részvénye három és fél százalékkal erősödött a hírre.

(MTI)

  • Értesítő a rovat cikkeiről

Kapcsolódó cikkek

Az irányítópulton gyorsan elérhetőek az új funkciók Irányítópult

Az ado.hu új funkciói itt elérhetőek az Ön számára, a megjelenéshez kérjük regisztráljon vagy jelentkezzen be!

Újdonságok