A pedagógusok előtt tiszteleg a Médiaunió kampánya

Szerző: Bardócz Iván
Dátum: 2019. június 25.
Címkék:
Rovat:
 “Az én édesanyám nagyon különleges ember. Az én édesanyám pedagógus.” A Médiaunió kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Kampánycél

A Médiaunió Alapítvány ezévi kampánya egy akut és nagyon fontos társadalmi problémára hívja fel a figyelmet: a pedagógusok társadalmi megbecsültsége és presztízse talán még sosem volt ennyire alacsony. A kampány nagy fába vágta a fejszéjét: egyrészt szeretné elérni, hogy a szülők belássák: a tanárokkal együtt nevelik a gyerekeket, és elsősorban társként kellene rájuk tekinteniük. A gyerekeknek azt szeretné átadni, hogy a tanároktól elsősorban sok segítséget, inspirációt és motivációt kapnak ahhoz, hogy találjanak valamit, amit szívesen csinálnak. S nem utolsósorban azt is célul tűzték ki, hogy a tanári társadalom erőt, önbizalmat tudjon meríteni a kampányból, és szívesebben járjon be dolgozni, és a következő generációk is szívesen válasszák a tanári pályát.

A kampány több szálon fut majd, első lépésként egy filmmel indul, ami tévécsatornákon és online fut majd, lesz közösségimédia-aktivizáció, outdoor, print és rádió lába is a kampánynak.

Kreatívkoncepció

Mindannyian köszönhetünk valamit a tanárainknak. Lehet, hogy azt, hogy megutáltatta velem a fizikát, és ennek köszönhető, hogy ügyvéd lettem, de lehet, hogy éppen ellenkezőleg, neki köszönhetem, hogy megszerettem a fizikát, és mérnök lett belőlem. Egyszerűen nincs olyan tanár, aki ne befolyásolt volna bennünket valamilyen irányba, és ezért köszönettel tartozunk nekik, mert komoly részük van abban, amit elértünk az életben.

Érdekesség, behind the scenes

A film kislány narrátorának, a 9 éves Micinek ezt volt az első ilyen jellegű munkája, korábban még sosem járt hangstúdióban.  Ehhez képest gyakorlatilag első nekifutásból hibátlanul felmondta a szövegét.

A film gyártási költségeinek fedezéséhez a MOL NYRT. és az OTP BANK NYRT. nyújtott támogatást.
A film elkészítéséhez nélkülözhetlen segítséget jelentett a Visionteam L.O., Videoassist Hungary, Anita Kuripla (AdStream), Kreatív Mozi Műhely, Princz Film, Melon FX, Studio-M, Faltay Csaba (Twelvetones), Steinhauser Casting, Budapest Casting. Köszönjük! És külön köszönet illeti a filmben szereplő lelkes gyerekeket és szüleiket, illetve a Katalinpusztai Kirándulóközpontot, a Szendehelyi Német Nemzetiségi Általános Iskolát és a Váci Dunakanyar Színházat a helyszínekért.

ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízói oldal

Megbízó: Médiaunió Alapítvány
Ügyvezető: Hargitai Lilla

Ügynökségek:

Reklámügynökség: CLUSO
Kreatívigazgató: Horváth Lajos
Kreatív team: Karlovschi Orsi, Géber Tibor, Horváth Ambrus, Lakatos Balázs
Account és Social Media team: Seregély Gábor, Temesi Melinda

Médiatervező: Mező Erzsébet

Produkció:

Produkciós cég: CLUSO
Producer: Muhi András Pires
Rendező: Tiszeker Dániel
Operatőr: Pataki Ádám
Gyártásvezető: Nyíri László

Utómunka:

Vágó: Mészáros Attila
Colorist:  Gaál László
VFX: Melon
Zene: Twelvetones


Kapcsolódó cikkek:


Arányosítás az áfa rendszerében II.
2019. október 15.

A leggyakrabban alkalmazott arányosítási módszer a bevételalapú arányosítás, amikor kimunkáljuk ügyfelünk adóköteles tevékenységből származó összes bevételét, valamint ugyanezt tesszük az adómentes tevékenységből származó bevételekkel is, végül a két számot viszonyítjuk egymáshoz.