ADÓklubok 2017: a legjobb szakértők Önnek dolgoznak! (x)


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Összegyűjtve és testre szabva, jelentős kedvezménnyel kínáljuk azt a tudást, amely segít eligazodni az adózás és a számvitel – időnként kaotikusnak tűnő – világában. Az Adóklubok 2017 a legjobb szakértők tudására támaszkodva kínál az igényekhez alkalmazkodó, naprakész tudást akár 49 százalékos kedvezménnyel.


Ízelítő a csomagok elemeiből:

  • ADÓ szaklap

  • ADÓ-kódex szaklap

  • Számviteli tanácsadó szaklap

  • Áfa-kalauz szaklap

  • A számvitel nagy kézikönyve 2017

  • ADÓ – kérdések és válaszok

  • ado.hu prémium cikkek

  • Céginfo.hu alap+pénzügyi modul

  • Áfa Navigátor

Az ADÓklub Start a kötelező tudásbázis, az ADÓklub Plusz csomagot ajánljuk mindazoknak, akik egy kicsit többre vágynak, az igazi kényelmet pedig az ADÓklub Prémium csomag jelenti. Akik online informálódnak, azoknak ADÓklub Online adózási és számviteli szolgáltatáscsomagunkat kínáljuk – most 49 százalékos kedvezménnyel. Az ADÓklub Prémium és az ADÓklub Online csomaghoz táblagép is jár, hogy szakmai tartalmainkhoz tényleg bármikor hozzáférjen.

Válasszon csomagjainkból és bízza magát szakértőinkre!

 


Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.

2024. április 24.

Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban

Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.