Büntetett és figyelmeztetett a PSZÁF
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A fogyasztói panaszok megválaszolásának hiánya miatt bírságolt és figyelmeztetett a felügyelet.
Genertel Biztosító Zrt.-t kétszázezer forint fogyasztóvédelmi bírsággal sújtotta a PSZÁF, miután a cég egyik ügyfelének kgfb bónuszbesorolással kapcsolatos írásos panaszára nem adott a jogszabályban előírt írásos választ.
Hasonló okokból korábban ugyanekkora összegre bírságolt két biztosítót a PSZÁF.
Az FHB Bankot bírság kiszabása nélkül figyelmeztette a felügyelet az írásbeli panaszok megválaszolására vonatkozó törvényes határidő betartására. A bankra egy ügyfele tett panaszt azután, hogy miután rendelkezett a pénzügyi szervezetnél lévő bankszámlája megszüntetéséről, a bank a megszüntetés időszakáról szóló számlákat küldött, az ezt kifogásoló e-mailre pedig nem válaszolt.
A PSZÁF ezeket a határozatokat még tavaly novemberben hozta, de csak két hónapra rá, január 26-án tette közzé honlapján.
Forrás: Napi Gazdaság