Illatosítóval álcázta a marihuánát


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Tizenkét kilogramm marihuánát találtak a pénzügyőrök egy szerb férfi autójában elrejtve Röszkén – tájékoztatta a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) hétfőn az MTI-t.


Némedi-Varga Éva, a NAV Csongrád megyei Adó- és Vámigazgatóság sajtóreferense közölte, a belépő járműveket ellenőrző pénzügyőröknek gyanús lett egy német rendszámú autó, amelyet illatosító szaga lengett körül és szerkezeti felépítése is eltért a gyáritól.

[htmlbox afa_kotelezettseg]

 

A tételes ellenőrzés során a hátsó lökhárító mögötti házilag barkácsolt rejtekhelyről, a műszerfalban a légzsák helyéről és a jobb első ülés előtti kárpit alól, fekete nejlonzacskókba csomagolva, összesen több mint 12 kilogramm növényi törmelék – a gyorsteszt szerint marihuána – került elő – tudatta az alezredes.

A 33 éves szerb állampolgár ellen – őrizetbe vétele mellett – a Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda kábítószer birtoklása bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt indított eljárást, és kezdeményezték előzetes letartóztatását – tudatta az Országos Rendőr-főkapitányság kommunikációs szolgálata.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.

2024. április 24.

Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban

Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.