Magyarországról nevezték ki az EY közép-európai vezetőjét


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Rencz Botond, az EY Magyarország vezérigazgatója irányítja a globális tanácsadócég nyolc országot magába foglaló közép-európai csoportját idén január elsejétől.

Új pozíciójában Rencz Botond Magyarország mellett a cseh, a szlovák, a szlovén, a horvát, a bosznia-hercegovinai, a szerb és a montenegrói irodákat vezeti.

A vezérigazgató elsődleges célja garantálni, hogy az EY ügyfelei a régió minden országában kivételes tanácsadási szolgáltatásban részesüljenek, valamint új növekedési lehetőségeket is tervez a tagvállalatok számára.

Rencz Botond 2015 óta látja el az EY Magyarország vezérigazgatói teendőit, irányítása alatt a vállalat az elmúlt években folyamatosan növekedett, munkavállalóinak száma mára meghaladja a 800 főt. A vállalat a vezérigazgató vezetésével az International Tax Review nevű nemzetközi adóügyi magazin az Év Adótanácsadója című díját kilenc alkalommal, az Év Transzferár-tanácsadója című díját tízszer nyerte el – derült ki a cég közleményéből.

(MTI)




Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.

2024. április 24.

Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban

Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.