Nem fizet reklámadót a Fradi a stadion neve után

Szerző: Ado Online
Dátum: 2014. október 10.
Rovat:

Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A Nemzetgazdasági Minisztérium tájékoztatása szerint nem kell fizetnie reklámadót  a Ferencvárosnak a stadion nevének értékesítése után – írja a Népszabadság.


A lap augusztus óta próbálta kideríteni, hogy mi a minisztérium konkrét álláspontja a kérdésben és most azt a választ kapták, hogy a stadion nevének értékesítése önmagában még nem adóköteles, viszont ha egy társaság nevét reklámadó-köteles módon teszik közzé, akkor a közzétevő lesz az adó alanya. A Ferencváros a Groupama biztosítónak adta el a névhasználatot.

A minisztérium állásfoglalása szerint ugyanakkor a stadiont üzemeltető cég a Lagardere Unlimited Stadium Solutions Kft. fizethetne adót, csak éppen neki nem éri el a marketingbevétele a reklámadó-törvényben meghatározott 500 millió forintot.

A mezeken lévő szponzori feliratokkal kapcsolatban a minisztérium álláspontja az, hogy amennyiben egy bolt árusítja a mezeket, akkor ez nem minősül reklámközzétételnek, ha viszont egy sportvállalkozás, amelyet szponzori szerződés kötelez a mezeladásra, akkor igen – írja a Népszabadság.


Kapcsolódó cikkek:


Adócsökkentés jön Horvátországban
2018. szeptember 21.

Áfacsökkentés, személyi jövedelmi adó csökkentés, idegenforgalmi adó mérséklése, járulékok eltörlése – a munkáltatók szerint azonban mindez kevés.

Kamat, adósság, elengedés, devizahitel (2. rész)
2018. szeptember 21.

A kamatszedés tiltása a kereszténység egyik alapvető törvénye volt. Az első ezredfordulót követően kezdett ez a tiltás enyhülni, és ebben szerepük volt a pápáknak, tudósoknak, de leginkább a pénzkereskedelemmel foglalkozó személyeknek, családoknak. A sorozat második részében a reneszánsz időszakával, előzményeivel, utóhatásaival foglalkozunk.