Nyerhetnek a számlát kérő adriai turisták


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

„Kérem a számlát” elnevezéssel nyereményjátékot hirdetett a horvát pénzügyminisztérium külföldi turisták számára – adta hírül a 24sata horvát napilap szerdán.


Azoknak a külföldi turistáknak, aki a Horvátországban nyaralnak, mindössze annyit kell tenniük a nyereményért, hogy a fogyasztásukról áfás számlát kérnek, és azt elküldik a horvát szerencsejáték-társaság (Hrvatske lutrije) címére.

Változik az adózás

Az új, 2016-os adócsomag több helyen átírja az idei adójogszabályokat is; az Adó szaklap legfrissebb számából a szabályozás valamennyi részletét megismerheti és megértheti.

Az Adó szaklap 2015/11. számát itt rendelheti meg.

Aki legalább húsz számlát beküld, nyaralást nyerhet 15 ezer kuna (650 ezer forint) értékben, melyet 2016-ban válthat be. A játékban mindenki részt vehet, aki szeptember 9-éig elküldi a számlákat tartalmazó borítékot a megadott címre.

A tárcának a nyereményjátékkal az a célja, hogy a turisták minél több számlát gyűjtsenek össze, ezzel segítsék a minisztérium munkáját abban, hogy visszaszorítsák az adócsalást – írta a lap.

(Forrás: MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.

2024. április 24.

Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban

Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.