A nők és a fiatalok járnak plázákba

Szerző: Ado Online
Dátum: 2014. április 29.
Rovat:

Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Főleg a nők és a fiatalok látogatják a plázákat Magyarországon – a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb összegzése szerint.


A GfK kedden közzétett vizsgálatainak adatai alapján a bevásárlóközpont látogatóinak 80 százaléka visszatérő, rendszeres ügyfél.

A vásárlók 57 százaléka nő, míg 43 százalékuk férfi, és fele részben a 29 évesnél fiatalabb korosztályból kerülnek ki. A 30 és 49 év közöttiek a plázalátogatók 31 százalékát adják, míg az ötven év felettiek a fennmaradó 19 százalékot. Vásárolni háromból két látogató szokott, átlagosan 7300 forintért.

“Egyértelmű összefüggés van a kellemes környezet és az ott-tartózkodás hossza között. Ahol jól érzik magukat a vásárlók, ott tovább maradnak. Azok a bevásárlóközpontok, amelyek külön figyelmet fordítanak erre, akár másfélórás látogatásra is számíthatnak, szemben az átlagos egy órával” – idézte az összegzést a kutatási tapasztalatokról Dörnyei Otília, a GfK ügyfélkapcsolati igazgatója.

(Forrás: MTI)


Kapcsolódó cikkek:


EY: újdonság a NAV célkeresztjében
2021. február 23.

Idén is közzétette ellenőrzési tervét a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV), amelyből kiderül, mely területekre fókuszál vizsgálatai során.

Meghosszabbították a távmunka könnyített szabályait
2021. február 23.

Az átmeneti rendelkezések a veszélyhelyzet meghosszabbításával összhangban alkalmazhatók újabb három hónapon át, így május 23-ig állapodhatnak meg a törvényi keretektől eltérően a távmunkáról a munkáltatók és a munkavállalók.