Hiteltérképet indított cégeknek a jegybank


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) a vállalkozások hitelválasztását segítő tematikus oldalt indított.

A Hiteltérkép elnevezésű új eszköz segít a vállalkozásoknak eligazodni az MNB, az Eximbank, az MFB és a KAVOSZ által fejlesztett hiteltermékek között, hogy egyszerűen és gyorsan képesek legyenek áttekinteni az elérhető lehetőségeket és azok közül a céljaikhoz leginkább illő terméket kiválasztani.

A jegybank közleménye szerint a Hiteltérkép naprakész és könnyen áttekinthető termékválasztó oldal, ahol a vállalkozások a méretüknek, tevékenységüknek és hitelcéljaiknak leginkább megfelelő hitelterméket néhány kattintással megtalálják. Az oldal itt érhető el.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. április 19.

Magyarországnak bőven van teendője a régiós “hosszútávfutásban”

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül az egyik fontos mutató, a vásárlóerő-paritáson mért egy főre jutó GDP – alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest. Az uniós átlag háromnegyedénél jár most Magyarország, míg Csehország 91, Lengyelország 80, Románia 78 százalékos arányt tud felmutatni, miközben Szlovákia viszont csak 73 százalékot. Ahhoz, hogy a magyar felzárkózás ütemesebb legyen, a képzett, minőségi munkaerő irányába kell elmozdulni.

2024. április 19.

Az MNB 28 millió forintra bírságolta az UniCredit Bankot

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) több mint 28 millió forint bírságot szabott ki az UniCredit Bankra a pénzmosás- és terrorizmusfinanszírozás-megelőzési tevékenysége kapcsán feltárt hiányosságok miatt; a hiányosságok nem veszélyeztetik a hitelintézet biztonságos működését – közölte a jegybank pénteken.

2024. április 19.

Rosszul meghatározott árral sokat lehet bukni az ingatlaneladáson

Minél hosszabb ideig van a piacon egy ingatlan, annál nagyobb az esély, hogy csak komoly árengedménnyel lehet értékesíteni, mutatott rá az Otthon Centrum elemzése, amely az értékesítési idő és az alku mértékének összefüggését vizsgálta.