Korrekt partnerségre vágynak a hazai cégvezetők (x)
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Felmérések is igazolják, hogy az internet korában sem csökken az igény a személyes, üzleti megbeszélések iránt. Az évek óta tartó gazdasági visszaesésben a személyes kapcsolatokon alapuló, bizalomra épülő, hosszú távú üzleti kapcsolatok színtereit keresik leginkább a kis- és középvállalatok vezetői. A Piac & Profit Klub ─ az Üzleti Kapcsolatok Klubja ezekre az értékekre épít, s garantálja a kölcsönös előnyökön, korrekt üzleti partnerségen, akár hosszú távú üzleti barátságokon alapuló üzleti partneri hálózat jelentős bővülését a klubtagok számára. (Fizetett hirdetés.)
Szakemberek szerint a jelenlegi gazdasági problémák forrásai között előkelő helyen szerepel a bizalom hiánya. A vállalkozók többsége folyamatosan fel van készülve arra, hogy „hátba döfik”, ami rengeteg plusz energiát igényel, a folyamatos védekezés pedig elpazarolt munkaórákban is mérhető. A bizalom nem csak valamiféle érzelgős humbug. Stephen M. R. Covey amerikai kutató a Bizalom sebessége című könyvében megfogalmazott egyszerű alapvetése szerint minél alacsonyabb a bizalom szintje, annál lassabban és költségesebben mennek a dolgok.
Az évek óta tartó gazdasági visszaesésben a személyes kapcsolatokon alapuló, bizalomra épülő, hosszú távú üzleti kapcsolatok színtereit keresik leginkább a kis- és középvállalatok (kkv) vezetői. A Piac & Profit Klub ─ az Üzleti Kapcsolatok Klubja ezekre az értékekre épít, s garantálja a kölcsönös előnyökön, korrekt üzleti partnerségen, akár hosszú távú üzleti barátságokon alapuló üzleti partneri hálózat jelentős bővülését a klubtagok számára.
A kis- és középvállalatok részvételére szerveződött eddigi, mintegy 250 Piac & Profit konferencián egyre erőteljesebben fogalmazódott meg a kkv-vezetők igénye a személyes bemutatkozásra, az üzleti partnerszerzés bensőségesebb, bizalomra épülő lehetőségeire.
A Piac & Profit konferenciák mellett az üzleti magazin megszervezte az üzleti kapcsolatok színteréül szolgáló, maximált létszámú, állandó helyszínű Piac & Profit Klubot, ahol egy év alatt 12 rendezvényen, mintegy 300 üzleti partnerrel ismertetheti meg a klubtag személyesen saját üzleti vállalkozását, és teremthet üzleti kapcsolatot.
Piac & Profit Ráadás
Az Üzleti Kapcsolatok Klubjához egy évre vagy fél évre is lehet csatlakozni. Mindkét tagsági forma mellé Piac & Profit Ráadás csomagot biztosít a Piac & Profit. A csomag a klubtalálkozókon való részvétel és bemutatkozási lehetőség mellé a magazin print és online felületein igénybe vehető hirdetési lehetőséget is tartalmaz. Ennek felhasználásával a klubtagság díja megtérül. Ez a kombináció, a megbízható partnerek megszerzése és az cég hírnevének öregbítése együtt garancia lehet a sikeres működésre.
Az indulásnál kedvezményes csomagokkal és akciókkal várják a szervezők a csatlakozni kívánókat. A tagság előnyeiről és a csatlakozás feltételeiről a klub honlapján tájékozódhatnak az érdeklődők.