Megremeg a CBA


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A CBA 12 regionális cégéből három a Coophoz igazol, velük tart vélhetően az általuk ellátott mintegy 170 üzlet – írja a Népszabadság.


A CBA tizenkét regionális cége közül három, a Palóc Nagykereskedelmi, a CBA-Piliscsoport Kft.-k, illetve a Pólus Coop Zrt. a napokban úgy döntöttek, hogy kiválnak a CBA-ból, és átigazolnak a Coophoz – írja csütörtöki számában a Népszabadság.

Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója a lapnak elmondta: azért távoznak, mert a CBA vezetősége nemrégiben anyagi biztosítékrendszert – pénzügyi letétet – vezetett be a szállítók érdekében, de a három vállalkozás ezt ellenezte. A mostani kiválás egy letisztulási folyamat része, mely semmilyen tekintetben nem veszélyezteti a CBA erős hazai pozícióját – nyilatkozta Fodor Attila.

Piaci vélekedések szerint a három területi társaságon keresztül lebonyolított kiskereskedelmi forgalom elérheti a tavaly 565 milliárd forintos árbevételt produkált CBA belföldi forgalmának ötödét. A három cég mintegy 170 CBA-boltot látott el, véálhetően ezek az egységek is a Coophoz igazolnak.

További részletek itt.

Nem csökken a CBA-hálózat forgalma azzal, hogy három regionális cég kilép a CBA-ból, a közeljövőben ugyanis több üzletet is nyit a cég – közölte Baldauf László, a CBA elnöke csütörtökön az MTI-vel. „Szeretném mindenki számára megnyugtatásul leszögezni, hogy a három régió kiválása nem gyengíti, hanem tovább erősíti a CBA szövetségi rendszerét” – olvasható a dokumentumban.

Elmerült az új Mt. részleteiben?
Itt a segítség: Munkajogi e-kommentár

Könnyen kezelhető, áttekinthető felület • Folyamatosan frissülő és bővülő adatbázis • Egyszerűen kereshető magyar és nemzetközi jogi anyagok

Részletekért kattintson >>>


Kapcsolódó cikkek

2024. április 23.

Kevesebbet költenek a cégek reklámra

Elértéktelenedett a magyarországi média reklámárazása, kevesebbet költenek a cégek reklámra a Mindshare, Magyarország egyik vezető médiatervező- és vásárló ügynökségének legfrissebb elemzése szerint, amely közel száz, a legnagyobb hirdető reklámköltési- és pénzügyi adatait vizsgálta, kiegészítve  a Kantar Media Adex és a Nielsen közönségméréseinek adataival – közölte az ügynökség,

2024. április 23.

Félrevezethette a City Taxi a fogyasztókat

A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított a City Taxi Fuvarszervező Szövetkezettel (City Taxi) szemben, a gyanúja szerint a vállalkozás megtéveszti a fogyasztókat kereskedelmi kommunikációjával – közölte a hatóság kedden.