Munkahelyi konfliktuskezelési workshopok – veszélyhelyzetben! (x) Koronavírus

Szerző: Adó Online
Dátum: 2020. április 22.
Címkék: , , , ,
Rovat:
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara workshopjának célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikáiról, amelynek használatával a konfliktuskezelés könnyebb és sikeres lesz.

A workshop célja

A workshop célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikákról, amelynek használatával konfliktusait könnyedén és sikeresebben tudja kezelni.

Munkahelyi konfliktuskezelési tréningünkön a résztvevők megtanulhatják azt, hogy hogyan lehet a konfliktust erőforrássá alakítani, a szembenálló felek között pedig hidat építeni.

Tudta, hogy a munkahelyi kisebb viták, személyes harcok és konfliktusok csökkentik a munkavállalók produktivitását és munkára fordított idejét? Szeretné ezeket a konfliktusokat úgy kezelni, hogy a folyamatban senki ne sérüljön és a fennálló konfliktus pozitív építkezésbe forduljon át? Szeretné elérni, hogy a munkatársak között fokozódjon az együttműködés?

Ha igen, akkor most itt a lehetőség! A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara egyedülálló munkahelyi konfliktuskezelési workshopja segít feltárni és kezelni a munkahelyi konfliktusokat. A tréning szakmai partnere a Közép Európai Mediációs Intézet.

A workshop célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikákról, amelynek használatával konfliktusait könnyedén és sikeresebben tudja kezelni.

A workshop során érintett témakörök:

Kommunikáció:

– A kommunikáció jelentősége egy konfliktusos helyzetben.
– Hogyan lehet egy jó kérdést feltenni vitás helyzetben?
– Hibák kezelése
– Hibák megengedése a szervezetben. Vezetőként hogyan tudjuk a hibákat kezelni, és visszajelezni azokat.
– Konfliktus és a konfliktus feloldását segítő technikák

Konfliktus:

– Mi az a konfliktus?
– Hogyan alakul ki?
– Mi az a pozitív konfliktuskezelés?
– Hogyan kezeljük és hogyan ne kezeljünk egy már kialakult konfliktust?

A mediáció (békés konfliktuskezelés) alapjaiba való betekintés:

– Ki az a mediátor és miben tud segíteni?
– Érdemes-e a cégének mediátor segítségét kérni?
– Mikor alkalmazható a mediáció módszertana?

Előadók, trénerek:

Dr. Németh Zoltán LLM. jogász, mediátor, a Közép Európai Mediációs Intézet elnöke
Dr. Szilágyi András, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Mediációs és Jogi Koordinációs Osztály elnöke

A workshop megtartásának módja: elektronikus úton, on-line formában

Workshop időpontjai: 2020. május 04. , 2020. május 28.

A workshop időtartama: 9-13 óra között

Jelentkezés módjainfo@mediatorkamara.hu e-mail címen “Konfliktuskezelési workshop” jeligével.

Jelentkezési határidő: workshop időpontja előtt 3 nappal

Jelentkezést a jelentkezési díj befizetésével tudjuk biztosítani!

Workshop ára: bruttó 14.900 Ft/fő

A helyek limitált számba vehetők igénybe.  Ne maradjon le! Jelentkezzen minél hamarabb!   


Kapcsolódó cikkek:


750 milliárd eurós az új uniós mentőcsomag
2020. május 27.

500 milliárd euró vissza nem fizetendő támogatásból és 250 milliárd euró kölcsönből áll az EU szerdán bejelentett új gazdasági mentőcsomagja, amelynek forrásait kölcsönök adják. A tervezet szerint hazánk 8,1 milliárd euró vissza nem térítendő támogatásra és 6,9 milliárd euró hitelre számíthat.

Lízingszövetség: megtorpant a lízingpiac
2020. május 25.

Az évek óta tempós növekedésben lévő magyarországi lízingpiac az első negyedévben a koronavírus-járvány miatt megtorpant - közölte a Magyar Lízingszövetség hétfőn.