Munkahelyi konfliktuskezelési workshopok – veszélyhelyzetben! (x) Koronavírus Veszélyhelyzet


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara workshopjának célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikáiról, amelynek használatával a konfliktuskezelés könnyebb és sikeres lesz.

A workshop célja

A workshop célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikákról, amelynek használatával konfliktusait könnyedén és sikeresebben tudja kezelni.

Munkahelyi konfliktuskezelési tréningünkön a résztvevők megtanulhatják azt, hogy hogyan lehet a konfliktust erőforrássá alakítani, a szembenálló felek között pedig hidat építeni.

Tudta, hogy a munkahelyi kisebb viták, személyes harcok és konfliktusok csökkentik a munkavállalók produktivitását és munkára fordított idejét? Szeretné ezeket a konfliktusokat úgy kezelni, hogy a folyamatban senki ne sérüljön és a fennálló konfliktus pozitív építkezésbe forduljon át? Szeretné elérni, hogy a munkatársak között fokozódjon az együttműködés?

Ha igen, akkor most itt a lehetőség! A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara egyedülálló munkahelyi konfliktuskezelési workshopja segít feltárni és kezelni a munkahelyi konfliktusokat. A tréning szakmai partnere a Közép Európai Mediációs Intézet.

A workshop célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikákról, amelynek használatával konfliktusait könnyedén és sikeresebben tudja kezelni.

A workshop során érintett témakörök:

Kommunikáció:

– A kommunikáció jelentősége egy konfliktusos helyzetben.
– Hogyan lehet egy jó kérdést feltenni vitás helyzetben?
– Hibák kezelése
– Hibák megengedése a szervezetben. Vezetőként hogyan tudjuk a hibákat kezelni, és visszajelezni azokat.
– Konfliktus és a konfliktus feloldását segítő technikák

Konfliktus:

– Mi az a konfliktus?
– Hogyan alakul ki?
– Mi az a pozitív konfliktuskezelés?
– Hogyan kezeljük és hogyan ne kezeljünk egy már kialakult konfliktust?

A mediáció (békés konfliktuskezelés) alapjaiba való betekintés:

– Ki az a mediátor és miben tud segíteni?
– Érdemes-e a cégének mediátor segítségét kérni?
– Mikor alkalmazható a mediáció módszertana?

Előadók, trénerek:

Dr. Németh Zoltán LLM. jogász, mediátor, a Közép Európai Mediációs Intézet elnöke
Dr. Szilágyi András, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Mediációs és Jogi Koordinációs Osztály elnöke

A workshop megtartásának módja: elektronikus úton, on-line formában

Workshop időpontjai: 2020. május 04. , 2020. május 28.

A workshop időtartama: 9-13 óra között

Jelentkezés módjainfo@mediatorkamara.hu e-mail címen “Konfliktuskezelési workshop” jeligével.

Jelentkezési határidő: workshop időpontja előtt 3 nappal

Jelentkezést a jelentkezési díj befizetésével tudjuk biztosítani!

Workshop ára: bruttó 14.900 Ft/fő

A helyek limitált számba vehetők igénybe.  Ne maradjon le! Jelentkezzen minél hamarabb!   


Kapcsolódó cikkek

2024. július 22.

Lendületet vett az ingatlanpiac

A hazai ingatlanpiacon a Duna House (DH) becslése szerint az első félév 61 646 adásvétellel zárult, ami 40 százalékos emelkedés a tavalyi év azonos időszakához képest.

2024. július 22.

Online személyi kölcsönök: kisebb hiányosságokkal, de megfelelően tájékoztatnak a hitelintézetek

Az MNB témavizsgálata hat hitelintézet online személyi kölcsön igénylése kapcsán az ügyfél-tájékoztatási gyakorlatot tekintette át. Bár jelentős jogsértés nem merült fel, az MNB a kisebb hiányosságok megszüntetéséért, s az átláthatóbb tájékoztatásért több intézkedést is hozott. A feltárt problémák miatt kiszabott 6,6 millió forint bírság mellett a felügyelet figyelemmel követi a hiányosságok kijavítását is – olvasható a jegybank honlapján megjelent közleményben.