Bejegyzések elektronikus aláírás címkével


2021. március 30. Munkaügyek

Fel lehet-e mondani e-mailben? – elektronikus írásbeliség a munkajogban

A munkáltatók, különösen a multinacionális cégek részéről egyre nagyobb az igény arra, hogy a munkajogi relevanciájú irataikat – munkaszerződés, tájékoztató, felmondások, közös megegyezés – elektronikus formában hozzák létre, illetve tárolják – írja a HR Portal.hu cikkében Fodor T. Gábor munkajogász.

Elektronikus cégképviselet: az IM szerint sem kötelező bejegyezni a cégképviselő elektronikus aláíró tanúsítványát
2021. január 25. Cégvilág

Elektronikus cégképviselet: az IM szerint sem kötelező bejegyezni a cégképviselő elektronikus aláíró tanúsítványát

Egyre elterjedtebb, hogy a cégek képviselőik részére elektronikus aláírást vásárolnak, annak érdekében, hogy a cég ügyeit elektronikusan is ugyanolyan joghatással intézhessék, mintha ezt papíron tennék. A Cégtörvény nem egészen egyértelmű szabályozása miatt azonban sokakban kérdésként merült fel, hogy használható-e vajon cégjegyzésre (a cég írásbeli képviseletére) a cégképviselő magánszemély elektronikus aláíró tanúsítványa akkor is, ha az nincs bejegyezve a cégjegyzékbe.

2019. november 26. Adó

Elektronikus számlázás: a számlaadminisztráció forradalma

A digitalizáció egyre több lehetőséget nyújt a vállalatok adminisztrációs feladatainak és költségeinek csökkentésére. Az elektronikus számlázás a növekvő felhasználói tábornak és az új technikai megoldásoknak köszönhetően ma már nem csupán elektronikus számlatovábbítást és befogadást jelent. A digitalizáció és a törvényi változások új kapukat nyitnak az e-számlázás előtt és automatizált, költséghatékony megoldásokra adnak lehetőségeket a gazdasági szereplők számára.