Tisztelt Látogatónk! A válasz csak előfizetőink számára érhető el!

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük lépjen be felhasználói nevével és jelszavával, ellenkező esetben tájékozódjon kedvező előfizetési lehetőségeinkről!

A 2012. évi I. tv. 158. § (3) bekezdése 2012.07.01-től: A munkabér kifizetése – ide nem értve a nem magyarországi székhellyel vagy fiókteleppel rendelkező pénzforgalmi szolgáltatónál vezetett fizetési számlára történő átutalást – a munkavállaló részére költséget nem okozhat.

Kérdés, hogyan lehet a törvénynek eleget tenni?
Hogyan kell számítani a költségeket, lehet-e valamilyen átalánydíjat fizetni vagy kötelező egyedileg számolni a költségeket?
Hogyan tudom biztosítani, a jövő évi tranzakciós adó figyelembe, vételét?
Milyen dokumentumok kellenek a szabályszerű elszámoláshoz?
Milyen költségeket kell figyelembe venni: pl. bankszámla éves díja, bankkártya díja, kp felvételi díj? Mi a helyzet, ha a dolgozó a bankszámla díjcsomaggal rendelkezik?
Mikor kell kifizetni a költség-térítést (évente utólag is lehet-e vagy havonta)?