Illegális dohánylerakatot számolt fel a NAV


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Hatmillió forint értékű dohányterméket találtak a pénzügyi nyomozók Monokon, egy másik ügy miatt tartott házkutatáskor, az illegális készletet lefoglalták – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Borsod-Abaúj-Zemplén megyei sajtóreferense.


Kovács Dorina tájékoztatása szerint a NAV munkatársai egy konkrét céghez kapcsolódó iratokat kerestek, amikor feltűnt nekik, hogy a házban lakó férfi ideges, és szinte túlzottan is együttműködő a nála lévő iratok átadásában, igyekszik szabadulni a számára kínos szituációból.

A nyomozók átvizsgálták a ház összes helyiségét és az autót, és csaknem 350 kilogramm vágott dohányra és 250 doboz külföldi cigarettára bukkantak. Emellett ismert márkájú cigarettás dobozzá hajtogatható nyomtatott kartonokat és ötven grammos dohánytasakokat is találtak. 

[htmlbox afa_kotelezettseg]

 

A férfi beszámolt arról, hogy a szállításhoz ő zacskózta a dohányt fél kilogrammos adagokba.

A megrendelők és a megbízók kilétének felderítése még most is tart. 

A férfit gyanúsítottként hallgatták ki orgazdaság bűntette miatt.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. április 25.

Kisokos a közvetített szolgáltatásokról

Közvetített szolgáltatás fogalmával több adónemet illetően is találkozunk. A fogalmak különbözőek, így számos kérdés felvetődhet az értelmezésükkel, használatukkal kapcsolatosan. Ha a köznyelvi meghatározásból indulunk ki, akkor közvetítés szó alatt a kapcsolat megteremtését kell érteni, a két fél összekapcsolása értendő alatta. Ismertetjük a részleteket és egy érdekes jogesetet.

2024. április 24.

Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban

Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.