A vásárlói élmény számvitele


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Egy pszichológiai tény nem írja (még egyelőre) felül az önköltségszámítás szabályait. A jelenséggel azonban számolni kell – szó szerint, forintban is.

Deresedő hajú marketingesek párás szemmel gondolnak vissza azokra az időkre, amikor még elég volt csak a terméket, annak előnyeit bemutatni, és a vásárlók vitték a cuccot, mint a cukrot.

Manapság az öntudatos és az állandó reklámzajban kissé kifáradt fogyasztó már nem terméket – és már nem is csak MEGOLDÁST – keres, hanem ÉLMÉNYT.

Ennek következménye az – az okos divatcégek még okosabb vezetőinek fejében megszületett – felismerés, hogy sikeresebben értékesíthetnek online, ha a termékeket nem egy személytelen, póker arcú babán, hanem egy hölgyön mutatják be – sőt, nem is egy, hanem mindjárt több hölgyön. A vásárló így kiválaszthatja a modellek közül azt, akinek alakja leginkább hasonlít az övére, így szinte magára szabva láthatja a ruhákat.

Egy, női táskákat forgalmazó kereskedő ehhez képest is szintet lépett: rájött, hogy nem elég kívülről megmutatni a táskát: be kell menni a belsejébe, hogy milyen a szerkezete, milyen zsebei vannak, stb. Ez ugyanis a nők számára legalább olyan fontos szempont, mint mondjuk a táska színe.

Az már csak hab a tortán, hogy ez a módszer szolgáltatások esetében is kiválóan működik. Ékes példája ennek a Louvre: a múzeumot lényegében bejár…


Tisztelt Látogatónk! Ez a tartalom vagy funkció csak előfizetőink számára érhető el!

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük lépjen be felhasználói nevével és jelszavával.
A tartalom azonnali eléréséhez kérjük, válasszon előfizetést a Wolters Kluwer Hungary Kft. webáruházában.


Kapcsolódó cikkek

2024. december 5.

Adóváltozások 2025-ben: Mire érdemes figyelni az új évben a könyvvizsgálói szemmel

Deresedő hajú marketingesek párás szemmel gondolnak vissza azokra az időkre, amikor még elég volt csak a terméket, annak előnyeit bemutatni, és a vásárlók vitték a cuccot, mint a cukrot.

Manapság az öntudatos és az állandó reklámzajban kissé kifáradt fogyasztó már nem terméket – és már nem is csak MEGOLDÁST – keres, hanem ÉLMÉNYT.

Ennek következménye az – az okos divatcégek még okosabb vezetőinek fejében megszületett – felismerés, hogy sikeresebben értékesíthetnek online, ha a termékeket nem egy személytelen, póker arcú babán, hanem egy hölgyön mutatják be – sőt, nem is egy, hanem mindjárt több hölgyön. A vásárló így kiválaszthatja a modellek közül azt, akinek alakja leginkább hasonlít az övére, így szinte magára szabva láthatja a ruhákat.

Egy, női táskákat forgalmazó kereskedő ehhez képest is szintet lépett: rájött, hogy nem elég kívülről megmutatni a táskát: be kell menni a belsejébe, hogy milyen a szerkezete, milyen zsebei vannak, stb. Ez ugyanis a nők számára legalább olyan fontos szempont, mint mondjuk a táska színe.

Az már csak hab a tortán, hogy ez a módszer szolgáltatások esetében is kiválóan működik. Ékes példája ennek a Louvre: a múzeumot lényegében bejár…

2024. november 26.

2025-től csak elektronikus számlák készülhetnek a földgáz- és a villamosenergia-fogyasztásról: új kihívások előtt a nem lakossági fogyasztók

Deresedő hajú marketingesek párás szemmel gondolnak vissza azokra az időkre, amikor még elég volt csak a terméket, annak előnyeit bemutatni, és a vásárlók vitték a cuccot, mint a cukrot.

Manapság az öntudatos és az állandó reklámzajban kissé kifáradt fogyasztó már nem terméket – és már nem is csak MEGOLDÁST – keres, hanem ÉLMÉNYT.

Ennek következménye az – az okos divatcégek még okosabb vezetőinek fejében megszületett – felismerés, hogy sikeresebben értékesíthetnek online, ha a termékeket nem egy személytelen, póker arcú babán, hanem egy hölgyön mutatják be – sőt, nem is egy, hanem mindjárt több hölgyön. A vásárló így kiválaszthatja a modellek közül azt, akinek alakja leginkább hasonlít az övére, így szinte magára szabva láthatja a ruhákat.

Egy, női táskákat forgalmazó kereskedő ehhez képest is szintet lépett: rájött, hogy nem elég kívülről megmutatni a táskát: be kell menni a belsejébe, hogy milyen a szerkezete, milyen zsebei vannak, stb. Ez ugyanis a nők számára legalább olyan fontos szempont, mint mondjuk a táska színe.

Az már csak hab a tortán, hogy ez a módszer szolgáltatások esetében is kiválóan működik. Ékes példája ennek a Louvre: a múzeumot lényegében bejár…

2024. november 13.

Kisokos a könyvvizsgálatról

Deresedő hajú marketingesek párás szemmel gondolnak vissza azokra az időkre, amikor még elég volt csak a terméket, annak előnyeit bemutatni, és a vásárlók vitték a cuccot, mint a cukrot.

Manapság az öntudatos és az állandó reklámzajban kissé kifáradt fogyasztó már nem terméket – és már nem is csak MEGOLDÁST – keres, hanem ÉLMÉNYT.

Ennek következménye az – az okos divatcégek még okosabb vezetőinek fejében megszületett – felismerés, hogy sikeresebben értékesíthetnek online, ha a termékeket nem egy személytelen, póker arcú babán, hanem egy hölgyön mutatják be – sőt, nem is egy, hanem mindjárt több hölgyön. A vásárló így kiválaszthatja a modellek közül azt, akinek alakja leginkább hasonlít az övére, így szinte magára szabva láthatja a ruhákat.

Egy, női táskákat forgalmazó kereskedő ehhez képest is szintet lépett: rájött, hogy nem elég kívülről megmutatni a táskát: be kell menni a belsejébe, hogy milyen a szerkezete, milyen zsebei vannak, stb. Ez ugyanis a nők számára legalább olyan fontos szempont, mint mondjuk a táska színe.

Az már csak hab a tortán, hogy ez a módszer szolgáltatások esetében is kiválóan működik. Ékes példája ennek a Louvre: a múzeumot lényegében bejár…