Nem bővült a vasárnapi internetes vásárlás


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A boltzár ellenére a vevők vasárnap továbbra sem vásárolnak többet online – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, online kiskereskedelmi index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.


Az MTI-hez eljuttatott összefoglaló szerint az online kiskereskedelemben a vásárlások száma jellemzően a hét első három napján a legmagasabb, továbbra is a hét végén a legkevesebb a rendelések száma.

A felmérés szerint az év első kilenc hónapjában a hat legnagyobb online kiskereskedelmi szektor összesen mintegy 110 milliárd forintos forgalmat ért el, ami 2014 hasonló időszakához képest 15 százalékos bővülés.

Az online kereskedelem szereplői 2015 harmadik negyedévére a korábbinál jóval pozitívabb értékelést adtak, amiben már tükröződik a karácsonyi szezonra vonatkozó, derűlátó álláspont is.

Navigátor Adózás modul

Az Art. Navigátor és az Áfa Navigátor csomagban, 10% kedvezménnyel.

A navigátorok a jogi eljárásokat a kezdeményezéstől a lezárásig folyamatábrákkal követik végig, a kapcsolódó anyagok (jogszabályok, Nav-állásfoglalások, nyomtatványok) egy kattintással elérhetőek.

Megrendelés >>

Az online kiskereskedelmi index értéke 33,6-ra emelkedett az augusztusi 24,2-ről. Az indexet súlyozottan számítják ki a következő három hónap üzleti lehetőségei, az elmúlt negyedév eladási pozícióinak megítélése és a gazdasági környezettel kapcsolatos várakozások alapján.

Az online kereskedők pozitív várakozásai mellett a teljes kiskereskedelemben is kedvező hangulat uralkodik, azaz a várakozások alapján mind a teljes, mind az online kiskereskedelem számára biztató lehet az utolsó negyedév alakulása – áll a közleményben.

(Forrás: MTI)



Kapcsolódó cikkek

2021. október 29.

Terjed az érintésmentes fizetés, népszerű a mobiltárca

Elsősorban banki applikáción keresztül vásárolnak azok a fiatalok, akik érintésmentes fizetésre is használják a mobiljukat. A második helyen a Google Pay áll 42 százalékkal, a harmadikon az Apple Pay 34 százalékkal – derül ki a K&H ifjúsági indexéhez készült reprezentatív kutatásból, amely többek között a 19-29 évesek fizetési szokásait vizsgálta. A budapestiek körében a fintech szolgáltatók megoldásai is népszerűnek számítanak, olvasható az Adó Online-hoz eljuttatott közleményben.