Az EY Globális Fenntarthatósági csapatának részévé válik a denkstatt tanácsadó cég


A fenntarthatósági tanácsadással foglalkozó denkstatt a jövőben „EY denkstatt” márkanéven, az EY fenntarthatósági csapatának részeként segíti a vállalatokat a zöld átállással kapcsolatos kérdések kezelésében – tájékoztatott az EY kedden.

Kiemelték: a megállapodás révén Magyarország legnagyobb fenntarthatósági (ESG) tanácsadója jön létre 60 emberrel, köztük gazdasági, természettudományi és műszaki területek szakértőivel.

A tranzakció Magyarország mellett Ausztriában, Bulgáriában, Romániában és Szlovákiában is megtörténik – írták. Az egyesüléssel az EY denkstatt teljes körű, ágazatspecifikus megoldásokkal segíti a vállalatokat a zöld átállásban – idézte a közlemény Vékási Tamást, az EY Magyarország vezérigazgatóját.

Többek között fenntarthatósági átvilágítással, ESG jelentések készítésével és hitelesítéssel, klímaváltozási és dekarbonizációs stratégiakészítéssel, zöld épület minősítési szolgáltatásokkal támogatják a cégek üzleti döntéseit – írták.

Az EY globálisan 2020-ban karbonsemlegessé, 2021-ben karbonnegatívvá vált, jelenlegi célja a nettó zéró karbonkibocsátás elérése 2025-re, amihez az EY Magyarország is hozzájárul – közölték.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. május 7.

OTP Mobil: Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde

A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.

2024. május 7.

Így bővült a lekérhető videószolgáltatások közönsége 2023-ban

2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.

2024. május 7.

K&H: a fenntarthatóság a vállalkozások számára is nyereséges

Azok a vállalatok, amelyek működésükbe beépítik a fenntarthatóságot, jelentős előnyöket élveznek azokkal a versenytársaikkal szemben, amelyek erre a területre nem fordítanak kellő figyelmet – derül ki egy nemrégiben közzétett, vállalati felsővezetők körében készített globális kutatásból – olvasható a K&H közleményében.