Egészségügyi prevenció célzottan: stratégiai előny a cégek számára


Az egészség és a produktivitás szoros összefüggése kiemelt téma napjaink munkahelyi környezetében. A munkavállalók egészségének megőrzése és támogatása nemcsak etikai, hanem üzleti szempontból is kiemelt fontosságúvá vált. Az MBH Gondoskodás Egészségpénztár által nyújtott szolgáltatások kiváló lehetőséget kínálnak a cégek számára arra, hogy stratégiai előnyt nyerjenek a munkahelyi egészségmegőrzés terén. A prevenciós szűrővizsgálatok és egészségprogramok nemcsak a munkavállalók jólétére és egészségére fókuszálnak, hanem közvetetten a vállalat teljesítményére és eredményességére is hatást gyakorolhatnak.

A tudatos munkáltatók számára fontos az egészségpénztári juttatások biztosítása a Munkavállalók hatékonyságnövelésének támogatására és egészségük megőrzésének biztosítására. Az egyre fontosabbá váló egészségügyi szempontok integrálása a vállalati kultúrába és stratégiába nemcsak az alkalmazottakat teszi elégedettebbé és motiváltabbá, hanem hosszútávon jelentős megtakarításokat is eredményezhet a betegségmegelőzés és az egészségügyi ellátás területén.

Az MBH Gondoskodás Egészségpénztár többféle, rugalmasan a vállalat céljaihoz igazítható megoldást kínál, amelyek lehetővé teszik a cégek számára, hogy saját igényeikhez és költségvetésükhöz igazítsák az egészségmegőrző és prevenciós intézkedéseket. Az innovatív megközelítés és személyre szabott szolgáltatások révén a vállalatok hatékonyan kezelhetik a munkavállalók egészségével kapcsolatos kihívásokat, és ezáltal javíthatják versenyképességüket és hosszú távú fenntarthatóságukat.

Gondoskodjon célzottan az egészséges munkahelyi feltételek megteremtéséről

Az egészségtudatosság felértékelődése lehetőséget nyújt a cégvezetők és vállalatok számára arra, hogy rugalmasabban kezeljék a prevenciós intézkedéseket és szűrővizsgálatokat.

Az MBH Gondoskodás Egészségpénztár által kínált, mindössze 33,04% adókulccsal elérhető differenciált célzott szolgáltatások és kedvező adózási feltételek lehetővé teszik, hogy a vállalatok hatékonyan és költséghatékonyan, rugalmasan reagáljanak és biztosítsák munkavállalóik egészségét és jólétét.

Fő előnyei, hogy:

  • Differenciálható személyenként és a juttatott összegben is.
  • Adómentes juttatás a jogosultak részére.
  • Rendszeresen és alkalmanként, egész évben nyújtható.
  • Szabadon választható az egészségügyi szolgáltató.
  • Szabadon kiválasztható orvosi ellátások, akár egyszerre több.
  • Kényelmes, mert a szolgáltatás igénybevételekor nem kell fizetnie a jogosult munkavállalónak.

Szintén jó eszköz az egészségcélú juttatásokra a munkáltatói hozzájárulás és/vagy támogatói adomány, ami a dolgozó által igénybe vehető a 20% adókedvezmény hatására kedvezőbb nettó összeget eredményezhet, mint a bérfizetés utáni nettó.

Építse be a célirányos egészségpénztári juttatásokat ösztönzési rendszerébe!

Az egészségügyi prevenciós szolgáltatások előnyeinek kihasználása üzleti érdek. Azok a vállalatok, amelyek felismerik és kihasználják az adó előnnyel bevezethető egészségprogramokat hosszútávon fenntarthatóbb és sikeres vállalkozásokká válhatnak.

MBH Gondoskodás Egészségpénztár

www.mbhep.hu




Kapcsolódó cikkek

2024. május 7.

OC: Emelkednek az árak a fővárosi ingatlanpiacon

Némi lassulás és kismértékű csökkenés után újfent emelkedő árspirál jellemezi a fővárosi ingatlanpiacot, a legmarkánsabban a családi házak négyzetméterára nőtt, ismertette az Otthon Centrum elemzési vezetője az első negyedéves adatokat.

2024. május 7.

GKID-Mastercard: elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése,  valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.

2024. május 7.

OTP Mobil: Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde

A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.