Törölné a nemfizető cégeket a kamara


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A kötelező kamarai regisztrációt elmulasztó cégek törlését kezdeményezi a kamara – derül ki a Parragh Lászlóval készített interjúból, amely a Világgazdaság szerdai számában jelent meg.


A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) végső soron a kamarai regisztrációt elmulasztó cégek törlését fogja kezdeményezni – nyilatkozta Parragh László, a szervezet elnöke a Világgazdaságnak.

„A befolyt díj meghaladja a kétmilliárd forintot, így elmondható, hogy aki regisztrált, az fizetett is” – nyilatkozta a Világgazdaságnak Parragh László, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke. A nem fizető cégek „nem szerepelnek a kamara adatbázisában, az ilyen vállalkozások pedig nem léteznek a mi szemünkben, ezért kezdeményezni fogjuk az ilyen vállalkozások törlését, hiszen a végső cél a gazdaság kifehérítése” – mondta a kamarai vezető.

Parragh László közölte: a kamara jól halad az adatok feldolgozásával, ami 454 ezer cég esetében megtörtént, további 100 ezer jelentkezéssel várhatóan a hónap végéig végeznek.


Kapcsolódó cikkek

2024. május 21.

A GVH hat magyar véleményvezérrel és számos hirdető céggel szemben indított eljárásokat

Az influenszereket követő fogyasztók és a tiszta piaci verseny elősegítése érdekében a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárásokat indított hat magyar influenszerrel, számos hirdető céggel, közreműködő reklámügynökséggel szemben tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt – közölte a hatóság kedden.

2024. május 21.

Az üres iroda fenntartása a legdrágább

Az elmúlt időszakban jelentősen átalakultak az irodahasználati szokások, ráadásul belépett a munkaerőpiacra a Z-generáció, amelynek tagjai nagyobb szabadságot, rugalmasságot várnak el az őket foglalkoztató vállalatoktól, valamint az irodákban is élményekre vágynak. Mindez kettős kihívást jelent a megfelelő munkahelyi környezet kialakításával, fenntartásával foglalkozó szakembereknek és a HR-eseknek. Új megközelítésre van szükség, hogy a dolgozók ne kényszerként éljék meg a bejárást, és a lehető legjobb teljesítményt nyújtsák az irodai munkában.