Nincs nyoma a kilábalásnak a rendezvénypiacon


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Túljutott 2010-es mélypontján a rendezvénypiac, de tavaly nem történt meg a remélt kilábalás, és továbbra is csak lassú fejlődésre lehet számítani – közölte a Promo Data Piackutató Kft.


A piackutató cég tízedik alkalommal készítette el felmérését, amelynek során 3200 nagyvállalat munkatársával készítettek interjút. A felmérés szerint a 2009-es 30 százalékos és 2010-es további 20 százalékos visszaesés után csak lassan indul be a rendezvénypiac. 2008-ban a nagyvállalatok fele még azt jelezte, hogy egymillió forintnál többet költ rendezvényekre, tavaly és idén is már ennek csak egyharmadát tervezték.

A válság előtti években a megkérdezett nagyvállalatok 45 százaléka jelezte valamilyen rendezvény megtartását, az elmúlt években ez 30 százalékra csökkent, és a felmérés szerint a helyzet az idén sem lesz jobb. A hotelek, panziók továbbra is számíthatnak a csapatépítő tréningekre, szemináriumokra, konferenciákra, céges kirándulásokra, és a kényszerű takarékoskodás lehetőséget teremt a kisebb, akár 3 csillagos szállodák számára is – hívja fel a figyelmet a piackutató.


Kapcsolódó cikkek

2024. május 9.

Kizárólag megváltozott munkaképességűeket foglalkoztató üzem Dabason a Prohuman cégcsoportnál

Jelentős tartalékot jelenthet a magyar munkaerőpiacon a megváltozott munkaképességű emberek foglalkoztatása. Ezért is nyitott a Prohuman cégcsoport Dabason kizárólag fogyatékosággal élőket foglalkoztató csomagolóüzemet, ahol már 55 kolléga végez értékteremtő munkát. Magyarország piacvezető HR szolgáltatója így immár irodái mellett öt telephelyen és egy call centerben dolgozik megváltozott képességű dolgozókkal országszerte.