Megállapodást kötött a NAV és a Tej Terméktanács
A cél a tejkereskedelem ellenőrzése és a tisztességes piaci verseny megteremtése.
Kapcsolódó termékek: Cégjogi kiadványok, Vállalati Jogtár demo
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács üdvözli, hogy az Agrárminisztérium (AM) újabb három évre kiterjesztette a tejpiaci szereplőkre Közösségi Marketing Alapjának fenntartási kötelezettségét – közöltea szakmai szervezet.
Az AM közölte, hogy megjelent a marketingalapba való befizetés összegét szabályozó rendelet. Ennek értelmében a tejfeldolgozók, valamint a nagykereskedelemmel vagy kiskereskedelemmel foglalkozó tejágazati szereplők tej- és tejtermék-forgalmazásából származó, tárgyévet megelőző naptári évben keletkezett nettó árbevételük fél ezrelékét fizetik be az alapba. A terméktanács közleményében felhívja a figyelmet arra: a marketing-hozzájárulás megfizetése helyett a szakmaközi szervezet védjegycsaládjának jogszerű használata (és a védjegyhasználati díj megfizetése) is választható.
Hangsúlyozzák, hogy a befizetési kötelezettség a szakmaközi szervezet tagjaira és az ágazat más szereplőire egyaránt vonatkozik. Ugyanakkor a befizetésből működő marketingalap egységesen, nem márkaspecifikusan finanszíroz közösségi marketingakciókat valamennyi tejre és tejtermékre kiterjedően. A Közösségi Marketing Alapba történő befizetéssel kapcsolatos bővebb információ és a további tudnivalók megtalálhatók a www.tejtermek.hu és a www.tejsziv.hu oldalon – áll a közleményben.
(MTI)
A cél a tejkereskedelem ellenőrzése és a tisztességes piaci verseny megteremtése.
Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
Kérem, pipálja be a captchát elküldés előtt
Ha egy másik hírlevélre is fel szeretne iratkozni, vagy nem sikerült a feliratkozás, akkor kérjük frissítse meg a böngészőjében ezt az oldalt (F5)!
Kérem, válasszon egyet hírleveleink közül!