A turizmust is megreformálja az AI: izgalmas magyar fejlesztést mutatnak be


Egy új szoftver kavarhatja fel hamarosan a turisztika állóvizét, amelyért már most közel kétszázan állnak sorba, noha még be sem vezették. A magyar fejlesztésű új technológia – az Everguest Intelligence- a mesterséges intelligencián alapul és olyan eredményeket képes felmutatni, amely pusztán emberi munkavégzéssel elképzelhetetlen lenne.

A mesterséges intelligencia ma már megkerülhetetlen tényező az életünk szinte minden területén. Mégis, sok kérdés és kétely van még bennünk, vajon mennyire járul hozzá ez a technológia a mindennapjainkhoz és mennyire kell tartanunk valójában az AI-tól. Sokan ugyanis attól tartanak, a mesterséges intelligencia miatt veszélybe kerülhet a munkahelyük, hisz az AI sok feladatot önállóan is képes elvégezni.Annyi azonban bizonyos, hogy a mesterséges intelligencia megkerülhetetlen, és ha az előnyeit az emberi szaktudással ötvözzük, csakis profitálhatunk belőle. Erre eszmélt rá Gondos Kitti, az Everguest Reputációs Üzletágvezetője, akinek a története inspiráló lehet azok számára is, akik nyitottak arra, hogy az AI hogyan alakítja át a mindennapjainkat, és hogy a használatával, a lehetőségek kiaknázásával hogyan tudunk még magabiztosabbá válni a munkánkban. Idén az Everguest új, mesterséges intelligencián alapuló szoftvere ugyanis igazi áttörést érhet el és felkavarhatja majd a turizmus állóvizét.Gondos Kitti több mint 10 éves, külföldi és belföldi szállodai tapasztalattal a háta mögött csatlakozott az Everguest-hez 2020-ban. A rengeteg tapasztalatot felhasználva és kihasználva, az volt a célja, hogy egy olyan hidat képezzen a vendég és a szálloda között az online térben, ami lehetővé teszi, hogy a szálloda minél tisztább képet kapjon arról, hogy a vendégei mit gondolnak róla, illetve a vendégek is biztosítva legyenek arról, hogy szállodai foglaláskor a legjobb döntést hozták. Kitti akkor még nem is sejtette, hogy a feladatköre hatalmas átalakuláson fog átmenni a mesterséges intelligenciának köszönhetően.“Amikor elindultunk a közös úton az Everguest-tel, a célok egyértelműek voltak: innovatív szoftverek fejlesztése és hiánypótló szolgáltatások bevezetése a turisztikai piacra. A COVID által támasztott kihívások és az éles verseny ellenére eltökéltek voltunk. Élénken emlékszem arra a napra, amikor végre zöld utat kapott a szoftver fejlesztési projektünk. Vártam, számítottam rá, mégsem tudtam, hogy ez egy teljesen új fejezet kezdete lesz” – mondta el Kitti.Emberi munkával elérhetetlen eredményeket mutat fel az új szoftverKittinek ugyanis a szoftver fejlesztésének előrehaladtával kellett szembesülnie a valósággal: mindazon feladatokat, amelyeknek éveken át szentelte a mindennapjait, a mesterséges intelligencia automatizálja és megoldja.“A munkámat gyökeresen átalakította az AI, és ez kezdetben félelemmel töltött el, hiszen észleltem, hogy az én és a kollégáim által végzett folyamatokat váltja ki. Ezt az érzést nagyon nehéz leírni és idő kellett, mire fel tudtam dolgozni, hiszen olyan volt, mintha minden addigi erőfeszítésem értelmetlenné válna. Majd rájöttem, hogy a körülményeket nem tudjuk megváltoztatni, de azt igen, hogy hogyan reagálunk rájuk. Arra összpontosítottam, hogy mit tudunk kihozni ezekből a körülményekből a szállodák és az Everguest számára. Így született meg végül szakmai iránymutatásomnak is köszönhetően az Everguest Intelligence, amely olyan lehetőségeket tár fel a reputáció menedzsmentben, amit manuális, emberi munkával sohasem értünk volna el. Én pedig rájöttem, hogy az általam és a csapatom által nyújtott érték az AI-vezérelt megoldásoknak köszönhetően megsokszorozható, így pedig még nagyobb hatást érhetünk el” – tette hozzá a szakember.

Forrás: Everguest sajtóanyaga


Kapcsolódó cikkek

2024. május 7.

OC: Emelkednek az árak a fővárosi ingatlanpiacon

Némi lassulás és kismértékű csökkenés után újfent emelkedő árspirál jellemezi a fővárosi ingatlanpiacot, a legmarkánsabban a családi házak négyzetméterára nőtt, ismertette az Otthon Centrum elemzési vezetője az első negyedéves adatokat.

2024. május 7.

GKID-Mastercard: elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése,  valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.

2024. május 7.

OTP Mobil: Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde

A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.