A vállalkozók pályázási folyamatait támogatja az MBH digitális platformjának új fejlesztése


Az MBH Csoport BUPA digitális szolgáltatásplatformjának új fejlesztése októbertől segíti a vállalkozókat az uniós pályázatok benyújtásánál – közölte az MBH kedden.

A digitális előszűrő szolgáltatással megtudható, hogy a fejlesztési tervekhez melyik konstrukció illeszkedhet a legjobban.

A vállalkozások forrásjogosultság-vizsgálatot is indíthatnak a BUPA-n keresztül, az ingyenes előszűrő a céginformációs adatbázisban elérhető információkat összeveti a pályázatban meghatározott feltételekkel.

Ezt követően részletes útmutatást kaphatnak a pályázat megírásához, ha pedig az értékelés alapján mégsem érdemes próbálkozniuk, más támogatási lehetőségekről is kaphatnak tájékoztatást a rendszeren keresztül – írták.

A közlemény szerint az MBH az új fejlesztéssel gyors és átlátható eszközt akar kínálni a vállalkozóknak, akik így jelentősen egyszerűsítik és gyorsítják a mindennapi tevékenységeiket.

A BUPA a mikro-, kis- és középvállalkozások teljes életútját lefedve támogatja azok működtetését, segít közösséggé szervezni az ügyfeleket, a piaci szolgáltatókat és a banki szereplőket, továbbá tanácsokat ad többek között a legkedvezőbb adó- és cégforma megválasztásához is – tették hozzá.

Forrás: MBH sajtóanyaga


Kapcsolódó cikkek

2024. november 21.

Deloitte: A Z generáció a biztosítási piacon is mást akar

A Z generáció új kihívások elé állítja az európai biztosítási piacot. Ők a digitális technológiák fejlődése, a gazdasági bizonytalanságok és a környezeti válságok hatására másfajta hozzáállással viszonyulnak a pénzügyi és biztosítási termékekhez. Amellett, hogy elsősorban a személyre szabott és kisebb biztosítási termékeket keresik, a családi és baráti kapcsolatokon alapuló bizalom is meghatározó szerepet kap döntéseikben – derül ki a Deloitte friss, kilenc európai országra kiterjedő kutatásából. A magyar fiatalok, külhoni társaikhoz hasonlóan a megszokott biztosítási termékek helyett inkább digitális megoldásokat és környezettudatos szolgáltatókat keresnek, miközben elvárják a rugalmas és átlátható szolgáltatásokat és termékeket. A biztosítók számára óriási a feladat, hogy alkalmazkodjanak a változó igényekhez és hosszú távú kapcsolatokat építsenek a jövő generációjával.

2024. november 20.

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.