Csaknem 3700 diák vett részt a BankCode országos pénzügyi versenyen


Idén minden eddiginél több, 1218 csapat majdnem 3700 középiskolás diákja vett részt az MNB Pénzmúzeuma és a Pénziránytű Alapítvány hatodik alkalommal meghirdetett országos pénzügyi versenyén, a BankCode-on – közölte a Pénziránytű Alapítvány szerdán.

A tájékoztatás szerint a középiskolai csapatok négy fordulón keresztül mutathatták meg jártasságukat a pénzügyi döntések világában. A végső fordulóra a korábbi fordulókban legeredményesebb gimnáziumi és szakképzési ágon versenyző csapatok kaptak meghívást.

A Pénzmúzeumban kedden megrendezett döntőn az első díjat a Zalaegerszegi Zrínyi Miklós Gimnázium csapata nyerte el. A második helyet a Hunfalvy János Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum csapata szerezte meg, míg a dobogó harmadik fokára a Békásmegyeri Veres Péter Gimnázium csapata állhatott fel.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. május 7.

OC: Emelkednek az árak a fővárosi ingatlanpiacon

Némi lassulás és kismértékű csökkenés után újfent emelkedő árspirál jellemezi a fővárosi ingatlanpiacot, a legmarkánsabban a családi házak négyzetméterára nőtt, ismertette az Otthon Centrum elemzési vezetője az első negyedéves adatokat.

2024. május 7.

GKID-Mastercard: elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése,  valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.

2024. május 7.

OTP Mobil: Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde

A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.