Itt a Fekete péntek
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Egymillióan elkezdik a karácsonyi vásárlást, bár pénteken van a „Ne vásárolj semmit!” nap is.
A „Black Friday” csaknem ötven éve a hálaadást követő péntek – idén november 27-e – elnevezése az Amerikai Egyesült Államokban; ez a nap hagyományosan a karácsonyi bevásárlási szezon kezdete, amikor rendkívüli kedvezményekkel várják a vásárlókat a kereskedők.
A Media Markt és az NRC marketingkutató közös felmérése szerint a promóció Magyarországon sem ismeretlen, a 18-59 éves, internethasználó lakosság 72 százaléka hallott már róla. A korcsoport 22 százaléka tervezi is, hogy vásárol, a felmérés szerint elsősorban a 18-39 éves, felsőfokú végzettségű, budapesti és közép-magyarországi, illetve kelet-magyarországi férfiak érdeklődnek. Az áruház kiválasztásánál a válaszadók számára a legfontosabb szempont az ár, a széles választék és a garanciális feltételek.
A legnagyobb az érdeklődés az elektronikai, ezen belül is leginkább a számítástechnikai termékek, a könyvek, a ruházati és szépségápolási cikkek, valamint a sportszerek és a sportruházat iránt.
|
Ismerje meg részletesen a jövő évi adóváltozásokat képzésünkön és szerezzen 8 kreditpontot.
Az adózás rendjéről szóló törvény változásai – Dr. Kovács Ferenc Személyi jövedelemadó változásai – Dr. Andrási Jánosné Járulékok változásai – Széll Zoltánné Általános forgalmi adó változásai – Sike Olga Társasági adó változásai – Dr. Németh Nóra
További információ és jelentkezés >>
|
A többség, 54 százalék elsősorban online tervez vásárolni, 35 százalékot az online és offline vásárlási mód is érdekli, kizárólag áruházban pedig csak a válaszadók 11 százaléka vásárolna.
A csak online vásárlók esetében a 30-39 éves, közép- és felsőfokú végzettségű, budapesti és kelet-magyarországi férfiak vannak többségben. Az áruházi vásárlást tervezők között viszont a 30-39 éves, alapfokú végzettséggel rendelkező, budapesti és vidéki nők vannak a legtöbben – derül ki a felmérésből.
Kiadónk „Fekete péntek” ajánlatait itt találja.
(Forrás: MTI, Adó Online)