Lengyel ingatlanközvetítő hálózatban szerzett többségi tulajdont az Otthon Centrum


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Az Otthon Centrum Holding Kft. a tegnapi napon aláírt megállapodásnak köszönhetően 70%-os tulajdonrészt szerzett a lengyel Freedom Nieruchomości csoportban, Lengyelország egyik meghatározó ingatlanközvetítő hálózatában. A cég a lengyel piacon való megjelenésétől további növekedését és mindkét országban piaci pozíciójának erősödését várja.

„A megállapodás mindamellett, hogy első nemzetközi befektetésként stratégiai jelentőségű az Otthon Centrum életében, további fejlődési lehetőséget is biztosít a cégcsoport számára.” – fogalmazott Kosztolánczy György az Otthon Centrum vezérigazgatója.

A két vállalat közös szándéka, hogy az új többségi tulajdonos ne csupán pénzügyi támogatást nyújtson befektetésével, hanem az Otthon Centrum hazai innovatív IT, oktatási és működési megoldásaival, valamint 20 évnyi ingatlanpiaci tapasztalatával fejlessze és támogassa a Freedom Nieruchomości ingatlanközvetítő hálózatot. Az együttműködés további franchise irodák nyitását, illetve a Freedom Nieruchomości saját hitelközvetítési szolgáltatásának felépítését kívánja elősegíteni.

Az Otthon Centrummal kötött megállapodásról szólva a Agnieszka Rosolińska, a Freedom Nieruchomości vezérigazgatója elmondta, hogy egy erős partner tőkéjének, tapasztalatának és technológiájának támogatásával lehetővé válik a Freedom márka piacvezető pozíciójának kiépítése, valamint az üzleti célok gyorsabb és hatékonyabb elérése.”

A 2010-ben alapított Freedom Nieruchomości hálózat a jövőben is önálló menedzsmenttel, a saját brandje alatt működik és fejlődik tovább.

Freedom Nieruchomości 60 irodával, 500 ingatlanügynökkel és közel 5000 adásvételi tranzakcióval Lengyelország egyik legnagyobb ingatlanügynökségi hálózata. A vállalatnak olyan városokban vannak kirendeltségei, mint Varsó, Krakkó, Poznań, Gdańsk, Katowice, Białystok, Olsztyn, Łódź és Wrocław. A Freedom Nieruchomości saját tulajdonú irodái mellett franchise irodákkal is rendelkezik

A 2000-ben alapított Otthon Centrum 184 irodájával és teljes országos lefedettségével ma Magyarország vezető ingatlanközvetítő hálózata az irodaszám és az ingatlankínálat nagysága tekintetében is. A 2018-as év Franchise hálózata díjat elnyert Otthon Centrum a Biggeorge Holding része, amelynek tagjai többek között az ingatlanfejlesztés, kivitelezés, ingatlan alapkezelés, ingatlanüzemeltetés, megújuló energetika és az ingatlanfinanszírozás területén végzik több évtizede sikerrel tevékenységüket.

Forrás: Otthon Centrum sajtóközleménye


Kapcsolódó cikkek

2024. május 7.

OC: Emelkednek az árak a fővárosi ingatlanpiacon

Némi lassulás és kismértékű csökkenés után újfent emelkedő árspirál jellemezi a fővárosi ingatlanpiacot, a legmarkánsabban a családi házak négyzetméterára nőtt, ismertette az Otthon Centrum elemzési vezetője az első negyedéves adatokat.

2024. május 7.

GKID-Mastercard: elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése,  valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.

2024. május 7.

OTP Mobil: Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde

A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.