Meghosszabbított kereskedelemfejlesztési pályázatok


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Az ITDH Hungary Zrt. 2009. január 23-ig meghosszabbította kereskedelemfejlesztési pályázatait. A pályázat célja, hogy a kereskedelemfejlesztési tevékenység támogatásával megkönnyítse a pályázók külpiaci megjelenését, elősegítse a magyar termékek nemzetközi elfogadtatását.

E célok érdekében támogatás igényelhető többek között külföldi kiállításon kiállítóként, illetve információs standdal való részvétel egyes költségeihez,
idegen nyelvű prospektus és/vagy elektronikus információ-hordozók (CD, DVD, Pendrive), idegen nyelvű weblap készítéséhez, külpiacon létesítendő iroda, bemutatóterem éves bérleti díjához, megfelelőség-tanúsítási eljáráshoz,
konkrét árucsoportra és/vagy adott célországra vonatkozó komplex marketingterv megvalósításához.

Forrás: ITD Hungary Zrt


Kapcsolódó cikkek

2024. július 18.

Eljárást indított a GVH az ALDI Magyarországgal szemben

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást indított az ALDI Magyarország Bt.-vel szemben a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt, a vállalkozás nem kellő gondossággal kialakított kommunikációjára hivatkozva – közölte a hatóság. Az ALDI jelezte, együttműködik a GVH-val, de leszögezte azt is, az üzletekben és az egyéb felületeken megjelenő állításai valósak, érthetőek, követhetőek, és a termékek jellege, illetve a csomagolás alapján is egyértelműek.

2024. július 18.

NGM: a SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus motorja

Tovább erősödik a SZÉP-kártya népszerűsége, ezt mutatja, hogy 2024 első félévében több mint 230 milliárd forintra nőtt a feltöltések összértéke, amely így 12 százalékkal múlta felül az előző év azonos időszakának eredményét – hívta fel a figyelmet csütörtöki közleményében a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM).