Pörög az e-kereskedelem
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
30 százalékkal haladta meg az első negyedévit a forgalom.
Az online kiskereskedelem hat legnagyobb szektorának forgalma április-június időszakban 35 milliárd forint volt, 30 százalékkal haladta meg az első negyedévit – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu legfrissebb közös kutatásából.
A hat legnagyobb szektor az év első hat hónapjában, együttesen 62 milliárd forint forgalmat bonyolított, ami a várható éves forgalom 41 százaléka.
Az online kiskereskedelmi forgalom legnagyobb hányadát, 11,1 milliárd forintot ismét a műszaki szektor adta, 20 százalék a számítástechnika és a játékok és kultúra termékkör részesedése, a ruházati, sport és divatkiegészítő termékek 11,7 százalékkal, a szépség-egészség termékkategória 9,1 százalékkal, az otthon, kert kategória pedig 7,7 százalékkal részesedett. Az otthon, kert szegmens webáruházai 69 százalékkal a legnagyobb forgalomnövekedést érték el az előző negyedévhez képest.
Céginfo.hu – az üzleti információ |
Ha szeretne részletesebb információhoz jutni meglévő vagy leendő üzleti partnereiről, üzleti érdekeltségeikről, pénzügyi helyzetükről, akkor látogasson el a ceginfo.hu oldalra!
A saját igényei alapján kiválasztott előfizetési modulokat itt rendelheti meg |
A leggyakrabban, a webáruházak 98 százaléka által használt megoldás az ár-összehasonlító oldalakon való jelenlét, illetve a fizetett hirdetés.
Mobil és banner hirdetéseket az online kiskereskedők csupán 32 százaléka használt. Azonban a mobilhirdetések az egyik legmagasabb vásárlásszám elérésére képes egységnyi költés mellett – írja a közlemény. A kutatás összesen 550 áruház bevonásával, 2014 július-augusztusában, három hétig zajlott.
(MTI)