Bejegyzések call center címkével

2023. szeptember 12. Cégvilág

Egyre nagyobb az átfedés az ügyfélszolgálat és a közösségimédia-kezelés között

Évről évre egyre közelebb kerül egymáshoz a klasszikus ügyfélszolgálat és a közösségimédia-felületek kezelése. Amint az ügyfelek egyre nagyobb része próbálja a közösségi platformokon közvetlenül felvenni a kapcsolatot az adott márkákkal, az adott felületeket kezelő médiaügynökségek egyre több ügyfélszolgálati feladatot látnak el. Ugyanakkor call centerek is mind gyakrabban kapnak olyan megbízásokat, hogy a megbízó cég ügyfélszolgálatának ellátásán kívül teljeskörűen menedzseljék a közösségimédia-felületeket is.

2021. augusztus 16. Munkaügyek

Esélyteremtő call centert adtak át Miskolcon

A megváltozott munkaképességű emberek foglalkoztatásának növelése kulcskérdés lehet a munkaerőpiacon, jószerivel bármelyik vállalatnál lenne mód megváltozott munkaképességűek alkalmazására – közölte Ignácz Béla, a Prohuman társaság ügyvezetője; Magyarország piacvezető HR szolgáltatója hétfőn esélyteremtő call centert adott át Miskolcon, a szervezet itt harminc embert alkalmaz, de később ötvenre bővülhet a számuk.