Tisztelt Látogatónk! A válasz csak előfizetőink számára érhető el!

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük lépjen be felhasználói nevével és jelszavával, ellenkező esetben tájékozódjon kedvező előfizetési lehetőségeinkről!

Tisztelt Cím!

Egy biztosítás közvetítéssel foglalkozó társaság bevételnövelésre irányuló szándékkal ügyfélkör-bővítési „akciót” tervez megvalósítani, természetesen a hatályos jogszabályok teljeskörű betartásával!

Elképzeléseink piacunk (és egyben árbevételünk) növelésére:

  1. eset: Társaságunk által kezelt Lakásbiztosítással rendelkező magánszemély ügyfeleinket Hírlevél keretében tájékoztatjuk, és egyben lehetőséget biztosítunk arra, hogy lakásbiztosítási szerződéseiket, az abban rögzített értékeket felülvizsgáltassák, figyelemmel az építőipari árak, szolgáltatási díjtételek utóbbi időben tapasztalt nagyfokú emelkedésére.

A Hírlevél kizárólag azon magánszemély ügyfeleink részére kerül megküldésre, aki e megkereséshez hozzájárulásukat adták.

A felülvizsgálatban való közreműködés megvalósítása érdekében azzal (is) ösztönöznénk partnereinek, hogy (a hírlevél megküldését követő 3 hónapos intervallumban) a résztvevők közül sorsolásos úton 5 főt választunk ki, akik részére az emelkedett éves díj miatti különbözetet társaságunk megtéríti oly módon, hogy a biztosító felé ők a régi díjukat utalják, míg társaságunk vállalja a különbözet megtérítését.

Tehát a magánszemélyek közül ezen akcióban (sorsolásban) csak azok vesznek részt, akiknél az átvizsgálás eredményeként, bár a biztosítási díjuk emelkedik, de az új szerződés megkötése mellett döntenek.

  1. eset: Társaságunk azon magánszemély partnereket keresi meg Hírlevél formájában, akik egyrészt az ilyen jellegű megkereséshez hozzájárulásukat adták, és bármilyen (lakás, élet, kötelező, casco…stb) biztosítási szerződéssel rendelkeznek közvetítésünkkel. Megkeresésünk arra irányul, hogy bármilyen – meglévő szerződésükön felül – új biztosítási szerződést kössenek (egy előre meghatározott időszakban). A résztvevő partnerek közül sorsolásos úton 5 szerencsés nyertes kerül kiválasztásra, akiknek a nyereményként az új biztosítási szerződés első éves díját, maximum 50.000,-Ft-ot térít meg társaságunk.
  2. eset: 1. – 2. pontban foglaltaktól picit eltérő konstrukció, ügyfélkör bővítési lehetőség:

Szintén Hírleveles megkeresés útján nyugdíjmagtakarításra ösztönöznénk oly módon a partnereinket, hogy egy 3 hónapos promóciós időszakban, minimum 300.000,-Ft/év nyugdíjbiztosítási megtakarításra vonatkozó szerződést kötő partnerek között 3 különböző tárgynyereményt sorsolunk ki.  A tárgynyeremények értéke egyenként 50.000-150.000,-Ft/db pl. feltöltött üzemanyagkártya, okosóra, tablet….stb. lenne.

Várjuk szíves tájékoztatásukat, hogy fentiekben leírt 3 féle sorsolással megvalósított nyereményjátékunk hatályos jogszabályoknak való megfelelés érdekében milyen bevallási, adatszolgáltatási, bejelentési…. kötelezettségink vannak, és mikor?

Kell-e esetleg bármelyikhez engedélyt kérnünk? Ha igen, akkor milyen formában, kitől?

Az egyes esetben társaságunkat mikor, és milyen adó, járulék…stb. bevallási, befizetési kötelezettség terheli?