Jön a helyfüggő mobilmarketing
Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A szolgáltatás az adott üzlet közvetlen közelében küld promóciós SMS-t a mobiltelefon tulajdonosának.
Az Amerikában és Angliában már sikeresen működő „helyfüggő mobilmarketing” szolgáltatást elsőként Magyarországon vezeti be a tizenhárom országban jelenlévő Deutsche Telekom, a megoldás technikai hátterét az IT Services Hungary Kft. (ITSH) biztosítja. At szolgáltatás az adott üzlet közvetlen közelében jelzi a mobiltelefon tulajdonosának sms-ben, hogy ott olcsóbban vásárolhat.
A program kidolgozása egy éve kezdődött, a rendszert négy hónapon át 25 multinacionális céggel tesztelték, abba mintegy 50 ezer ügyfelet vontak be. A fogyasztók és a hirdetők közötti kommunikációt „újragondoló” megoldás a T-Systems International fejlesztése.
A Magyar Telekom abban bízik, hogy az angliai példa alapján a három magyar mobilszolgáltató összefog, hogy közösen üzemeltessék a szolgáltatást. A tárgyalások hamarosan megkezdődnek – tájékoztatott az ITSH.
(MTI)