A Magyar Posta új csomaglogisztikai üzemet nyitott Zalaegerszegen


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Több mint hetven új munkahelyet teremtett a Magyar Posta az új, automatizált csomaglogisztikai üzemcsarnokában Zalaegerszegen – közölte a Magyar Posta Zrt. kedden.

A közlemény szerint a több mint 2700 négyzetméternyi területen egy versenyképes, digitalizált üzemcsarnok épült, amelybe egy automatizált csomagszortírozó gép is került, jelentősen gyorsítva a csomagok feldolgozását.

Hozzátették: a depóban elhelyezett szállítópálya óránként akár 2000 darab küldemény feldolgozására képes, a gép a csomagok hitelesített tömeg- és térfogatmérését, azonosítását és irányítását is elvégzi. Az üzemcsarnokra egy 19 kilowatt teljesítményű napelem-rendszert is telepítettek.

Horváth Tamás, a Magyar Posta szervezetirányítási vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy idén nyolc vidéki városban építenek ki automatizált csomagfeldolgozási rendszert, közülük az egyik a zalaegerszegi. Az új üzemcsarnok vonzáskörzetébe mintegy 60 posta tartozik és több mint 260 településen lát el csomagkézbesítési feladatokat – áll a közleményben.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. május 7.

OC: Emelkednek az árak a fővárosi ingatlanpiacon

Némi lassulás és kismértékű csökkenés után újfent emelkedő árspirál jellemezi a fővárosi ingatlanpiacot, a legmarkánsabban a családi házak négyzetméterára nőtt, ismertette az Otthon Centrum elemzési vezetője az első negyedéves adatokat.

2024. május 7.

GKID-Mastercard: elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése,  valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.

2024. május 7.

OTP Mobil: Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde

A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.