Az Auchan átlagosan 14 százalékkal emeli a béreket


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Az Auchan Magyarország Kft. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete átlagosan 14 százalékos, november 1-től hatályos béremelésről állapodott meg – közölte az áruházlánc.


Az áruházi, központi és logisztikai területen, az úgynevezett alkalmazotti munkakörökben megvalósuló béremelés éves költséghatása 1,5 milliárd forint. Így a tavaly október 1-jei, 1,2 milliárd forintos hatású bérfejlesztéssel együtt a francia áruházlánc összesen 2,7 milliárd forintot fordít két év alatt magyarországi bérfejlesztésre. Az áruházi munkatársak bruttó munkabére két év alatt 24 százalékkal nő a cégnél.

A tájékoztatás szerint az idei béremelésben az áruházlánc minden alkalmazotti munkakörben foglalkoztatott, mintegy 5400 munkatársa részesül, ezzel átlagos havi bruttó jövedelme – az alapbér, pótlékok, túlóra, és egyéb béren kívüli juttatásokkal – eléri 226 ezer forintot.

(MTI)

 

 

Az áruházi, központi és logisztikai területen, az úgynevezett alkalmazotti munkakörökben megvalósuló béremelés éves költséghatása 1,5 milliárd forint. Így a tavaly október 1-jei, 1,2 milliárd forintos hatású bérfejlesztéssel együtt a francia áruházlánc összesen 2,7 milliárd forintot fordít két év alatt magyarországi bérfejlesztésre. Az áruházi munkatársak bruttó munkabére két év alatt 24 százalékkal nő a cégnél.

A tájékoztatás szerint az idei béremelésben az áruházlánc minden alkalmazotti munkakörben foglalkoztatott, mintegy 5400 munkatársa részesül, ezzel átlagos havi bruttó jövedelme – az alapbér, pótlékok, túlóra, és egyéb béren kívüli juttatásokkal – eléri 226 ezer forintot.

(MTI)

 

 


Kapcsolódó cikkek

2024. április 30.

A tavalyi év végéhez képest jobban aggódnak a munkahelyükért a magyar munkavállalók

Előző évhez képest minimálisan ugyan, de kissé visszaesett a magyar munkavállalók optimista percepciója az aktuális munkahelyük fennmaradásával kapcsolatban, derül ki a BNP Paribas Cardif Biztosító és a Medián legfrissebb közös kutatásából. Az első negyedévben végzett felmérésből az is kiderül, hogy egy év alatt érzékelhetően lecsökkent az az időtáv, amelyet a megkérdezettek szerint a háztartásuk át tudna vészelni egy esetleges állásvesztés esetén.