Banktudós egyetemisták kerestetnek!


Az elmúlt egy évtized alatt a bankok világában jelentős fejlődés volt megfigyelhető a modernizációt tekintve, a fiókokból és a papírokból az okostelefonokra és a digitális térbe költözött a banki szolgáltatások egy része, ami jelentős átalakulást és új szolgáltatások garmadáját hozta. A DUE Médiahálózat és az MBH Bank keresi az új generációs Banktudósokat, azokat az egyetemistákat, akik banki és pénzügyi kérdésekben a legtájékozottabbak. A Nagy Diák Banktudós Teszt egy vadonatúj vetélkedő, amely egyszerre tesztel és tanít. Az MBH Bank támogatásával megvalósuló játékban bárki részt vehet, ám az egyetemisták értékes nyereményekért mérhetik össze tudásukat.

Napjainkban a bankok egymásra licitálva kínálják egyre korszerűbb digitális pénzügyi megoldásaikat. Korszerű és kényelmes applikációk, a bankba járás helyett online megoldások, virtuális bankkártyák, FinTech megoldások – számos olyan lehetőség, melyekkel élve sokkal jobban, takarékosabban vagy tudatosabban tudjuk intézni pénzügyeinket. Ahhoz, hogy ezeket a lehetőségeket, technológiai és digitális megoldásokat jól tudjuk használni, elengedhetetlen, hogy tisztában legyünk a legfontosabb pénzügyi fogalmakkal, mint például a kriptovaluták, befektetések, neobankok, azonnali utalás, biztonságos fizetés. Ezek megismerésében segít szórakoztató formában a Nagy Diák Banktudós Teszt.

Mit nevezünk neobanknak? Mikor érdemes elkezdeni a megtakarítást nyugdíjcélra? Minden hallgatónak jár társadalombiztosítás? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kell válaszolniuk azoknak, akik részt vesznek a Nagy Diák Banktudós Teszt játékon. A háromfordulós, online, edukatív vetélkedőbe felsőoktatási jogviszonnyal rendelkező, 18-26 év közötti fiatalok kapcsolódhatnak be, de a tesztet bárki kitöltheti. A játék célja, hogy bárki, aki szeretné tesztelni pénzügyi, gazdasági tudását, egyszerű, szórakoztató formában tehesse ezt meg. A kérdésekhez magyarázat is kapcsolódik, így annak is érdemes kitöltenie a tesztet, aki szeretne elmélyülni a témában és újat tanulni.

„Az MBH Bank célja, hogy olyan pénzügyi ismereteket és keretrendszert adjon át, amellyel a lakosság, azon belül a fiatalabb generáció tudása és tájékozottsága bővül a gazdasági- és pénzügyi kérdések területén. Éppen ezért a társadalmi felelősségvállalási stratégiánkban kiemelt hangsúlyt helyeztünk arra, hogy a fiatal korosztályt minél korábban meg tudjuk szólítani és felelős pénzügyi gondolkodásra ösztönözzük őket. Ezen elhatározásaink eléréséhez kiváló eszköz a Nagy Diák Banktudós Teszt, hiszen előremozdítja a fiatalok pénzügyi tudatosságát és a digitális bankolás, illetve az innovatív pénzügyi megoldások ismereteiben való elmélyülést” – mondta Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.

A verseny első fordulója 2023. szeptember 20. és december 1. között érhető el a www.banktudosteszt.hu oldalon. Az itt legjobb eredményt elért 1.000 játékos meghívást kap a 2023. december 11-én tartandó középdöntőbe, ahonnan a döntőbe jutó legsikeresebb 10 diák banktudós között dől el az értékes nyeremények sorsa.

A legokosabb banktudós elsőként választhat a külföldi tengerparti nyaralás, az iPhone14 és az Apple Watch párosa, illetve az elektromos roller közül. A második és harmadik helyezett a fennmaradó díjak egyikével térhet haza. A verseny eredményhirdetése és a díjak ünnepélyes átadása 2024. január 13-án, az Educatio Kiállításon lesz.

Forrás: DUE sajtóanyaga


Kapcsolódó cikkek

2024. május 21.

A GVH hat magyar véleményvezérrel és számos hirdető céggel szemben indított eljárásokat

Az influenszereket követő fogyasztók és a tiszta piaci verseny elősegítése érdekében a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárásokat indított hat magyar influenszerrel, számos hirdető céggel, közreműködő reklámügynökséggel szemben tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt – közölte a hatóság kedden.

2024. május 21.

Az üres iroda fenntartása a legdrágább

Az elmúlt időszakban jelentősen átalakultak az irodahasználati szokások, ráadásul belépett a munkaerőpiacra a Z-generáció, amelynek tagjai nagyobb szabadságot, rugalmasságot várnak el az őket foglalkoztató vállalatoktól, valamint az irodákban is élményekre vágynak. Mindez kettős kihívást jelent a megfelelő munkahelyi környezet kialakításával, fenntartásával foglalkozó szakembereknek és a HR-eseknek. Új megközelítésre van szükség, hogy a dolgozók ne kényszerként éljék meg a bejárást, és a lehető legjobb teljesítményt nyújtsák az irodai munkában.