Együttműködési megállapodást kötött a Duna House és az OTP Ingatlanpont


Együttműködési megállapodást írt alá a Duna House és az OTP Ingatlanpont, ezáltal a két országos közvetítői hálózat a kizárólagos megbízásaiknál keresztértékesítési lehetőséget biztosít egymásnak – közölte a két szervezet közös közleményben pénteken.

A két hálózat hasonló működési folyamatai, illetve minőségbiztosítási rendszerei teszik lehetővé a keresztértékesítési megállapodást. Rámutattak, hogy az együttműködési megállapodás értelmében a Duna House és az OTP Ingatlanpont hálózata a kiemelt, prémium megbízásaikat a másik hálózat honlapján is hirdethetik és kiajánlhatják ügyfeleik számára, így támogatva a gyorsabb, hatékonyabb értékesítést.

Kiemelték, hogy a hálózatok együttműködése az összesen csaknem 220 ingatlanirodában dolgozó több mint 2000 ingatlanértékesítő által kiszolgált több tízezer ügyfélnek jelent hatékonyabb segítséget.

A Duna House az egyik legismertebb és az egyik legnagyobb országos ingatlanközvetítő hálózatként, az OTP Ingatlanpont pedig az egyik legnagyobb pénzügyi háttérpartner által működtetett szereplőként a magyarországi közvetítői piac két meghatározó szereplője, így a jövőbeli együttműködésük a teljes hazai piac hatékonyságát javíthatja, illetve a közvetítői munkát is átláthatóbbá teszi az ügyfelek számára – olvasható a Duna House és az OTP Ingatlanpont közös közleményében.

A Duna House honlapján elérhető tájékoztatás szerint a több évtizedes tapasztalattal rendelkező, országosan elérhető ingatlanközvetítő hálózatában több mint 1200 ingatlanértékesítő dolgozik. Az elejétől a végéig jelen vannak az értékesítés folyamatában, a Duna House nemzetközi pénzügyi hálózata, a Credipass pedig a hitel és lakástámogatás területén is segítséget ad az ügyfeleiknek.

Az OTP Ingatlanpont Kft. a honlapján közölte, hogy 2011-ben az OTP Bankcsoport tagjaként jött létre. Már több mint 800 ember alkotja az ingatlanközvetítői hálózatot, amely országszerte több, mint 90 irodán keresztül biztosít teljes körű ingatlanközvetítői szolgáltatást ügyfeleinek.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. november 21.

Deloitte: A Z generáció a biztosítási piacon is mást akar

A Z generáció új kihívások elé állítja az európai biztosítási piacot. Ők a digitális technológiák fejlődése, a gazdasági bizonytalanságok és a környezeti válságok hatására másfajta hozzáállással viszonyulnak a pénzügyi és biztosítási termékekhez. Amellett, hogy elsősorban a személyre szabott és kisebb biztosítási termékeket keresik, a családi és baráti kapcsolatokon alapuló bizalom is meghatározó szerepet kap döntéseikben – derül ki a Deloitte friss, kilenc európai országra kiterjedő kutatásából. A magyar fiatalok, külhoni társaikhoz hasonlóan a megszokott biztosítási termékek helyett inkább digitális megoldásokat és környezettudatos szolgáltatókat keresnek, miközben elvárják a rugalmas és átlátható szolgáltatásokat és termékeket. A biztosítók számára óriási a feladat, hogy alkalmazkodjanak a változó igényekhez és hosszú távú kapcsolatokat építsenek a jövő generációjával.

2024. november 20.

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.