Együttműködést kötött a VOSZ és az eMAG a kkv-k online értékesítésére


Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) és az eMAG Magyarország az e-kereskedelmi know-how, valamint a magyar kis- és középvállalatok (kkv) online értékesítési csatornáinak fejlesztésére a régióban – közölte az eMAG csütörtökön.

A közlemény szerint az együttműködés részeként a VOSZ és az eMAG közösen, vagy külön-külön programokat tesz elérhetővé, információkat bocsát rendelkezésre az e-kereskedelem felé nyitó VOSZ-tagoknak. Az eMAG Magyarország Marketplace platformján keresztül támogatja a magyar vállalkozásokat az exporttevékenységük és -képességük fejlesztésében, a határon átnyúló értékesítésben Magyarországon, Romániában és Bulgáriában.

Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője a közleményben kiemelte, fontosnak tartják, hogy ne csak a magyar vállalkozások online kereskedelem felé nyitását segítsék Marketplace platformjukon keresztül, hanem a határon átnyúló kereskedelmet is támogassák. A 35 millió lakosú magyar-román-bolgár piac elérése jelentős kiaknázatlan potenciált rejt a magyar kereskedők számára – tette hozzá az ügyvezető.

Eppel János, a VOSZ elnöke a közleményben hangsúlyozta, a szövetség olyan partnerekkel dolgozik együtt, akik a vállalkozók munkáját megkönnyítik. A VOSZ-nál kiemelt területként kezelik a digitalizációt, és ebben az eMAG élen jár.

A 21 évvel ezelőtt alapított eMAG az egyik legnagyobb online kiskereskedő Közép- és Kelet-Európában. A GKID-Mastercard eTOPLISTA 2022 szerint az eMAG negyedik éve Magyarország legnagyobb e-kereskedője, a 2022. évi több mint bruttó 194 milliárd forintos online forgalommal a teljes hazai online kiskereskedelmi forgalom 14,7 százalékát adja.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. május 7.

OC: Emelkednek az árak a fővárosi ingatlanpiacon

Némi lassulás és kismértékű csökkenés után újfent emelkedő árspirál jellemezi a fővárosi ingatlanpiacot, a legmarkánsabban a családi házak négyzetméterára nőtt, ismertette az Otthon Centrum elemzési vezetője az első negyedéves adatokat.

2024. május 7.

GKID-Mastercard: elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése,  valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.

2024. május 7.

OTP Mobil: Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde

A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.