Éves forgalmának ötödét nyáron bonyolítja a REGIO Játék


Éves piaci forgalmának közel ötödét a nyári hónapokban bonyolítja le a REGIO Játékkereskedelmi Kft. (REGIO Játék), az átlagos kosárérték online vásárlásoknál 14 400 forint, áruházi vásárlásoknál pedig 8500 forint körül alakulhat az idén – közölte a cég szerdán.

A piacvezető magyar játékkereskedő nem reprezentatív felmérése szerint a magyar családok idén átlagosan 2-5 ezer forintért vásárolnak strandjátékot nyáron, a legkelendőbbek a vízipisztolyok, úszógumik és homokozójátékok.

A cégnél az áruházi eladások toplistáját a LEGO vezeti, majd a társasjátékok és kártyák következnek, de népszerűek a medencék és strandjátékok is. Az interneten a legnépszerűbb termékek listáját a szabadtéri játékok vezetik, második helyen a strandjátékok és medencék szerepelnek – ez utóbbi termékkategória képviseli a legnagyobb súlyt a cég nyári értékesítésében.

Gyaraki Dávid, a REGIO Játék marketingvezetője a közlemény szerint elmondta, hogy tavaly a társaság 3,5 milliárd forintért értékesített medencéket, az idén 20 százalékos forgalombővülésre számítanak.

A REGIO Játékkereskedelmi Kft.-t 1990-ben családi vállalkozásként alapította Gyaraki József, a cég ügyvezetője. A játékforgalmazó 100 százalékig magyar tulajdonban van, országszerte 41 játékbolttal rendelkezik, és közel 20 százalékos részesedésével a hagyományos játékpiac legnagyobb szereplője.

A társaság árbevétele 2022-ben 20,409 milliárd forintra emelkedett a 2021-es 16,138 milliárd forint után. Az adózott eredmény ugyanebben az időszakban 1,384 milliárd forintról 2,211 milliárd forintra nőtt.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. június 14.

Még mindig sokan mondanak le a nyaralásról

Nagyon vegyes a kép az utazási tervek terén. Összességében javult a középkorúak utazási helyzete, és akik terveznek nyaralást, azok többet szánnak erre a K&H biztos jövő index szerint, de a koronavírus járvány utáni időszakhoz képest még mindig visszafogottnak mondható az utazási kedv. Ráadásul még mindig sokan vannak, akik a pénzhiány miatt nem tudnak hosszabb vakációt beiktatni: a válaszadók 71 százalékánál ez az indok. Ez az arány nem sokkal alacsonyabb a tavalyi 77 százaléknál, viszont még mindig jóval meghaladja a tavalyelőtti 58 százalékos arányt.

2024. június 14.

Májusban minden termékcsoportban nőtt az építőanyag-értékesítés volumene

Az építőanyag-piacon minden termékcsoportban nőtt az értékesítés volumene májusban, az árak azonban csökkentek, ami kedvező jel az otthonfelújítási program júniusi indulása előtt és a lakásépítési szegmens lassú, de biztos felpörgésére utal – erről Juhász Attila, az Újház Zrt. és az ÉVOSZ Építőanyag-kereskedelmi elnöke tájékoztatott pénteken.