Havonta átlagosan 817 ezer hirdetés került fel a Jófogásra tavaly


Havonta átlagosan 817 ezer hirdetést adtak fel a felhasználók a Jófogáson tavaly, ez naponta mintegy 27 ezer új hirdetést jelent – közölte az online apróhirdetési portál hétfőn.

Naponta átlagosan csaknem 390 ezer aktív látogatást regisztráltak az oldalon 2023-ban. A hirdetési portál ismertette: a legnépszerűbb keresőszó évek óta az „ingyen elvihető”, ez tavaly sem változott. Az élbolyban található még az elektromos kerékpár és elektromos roller, a fűnyíró traktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó és a galamb is.

A legkeresettebb kategóriák között vannak a háztartási nagygépek, a növények, az építőanyagok, a számítástechnika és a szerszámok, eszközök. A portál tapasztalatai szerint a magyar internetezők egyre inkább, szinte minden termékkategória esetében a másodpiac felé fordulnak, aminek vannak pénzügyi, valamint a tudatossághoz, fenntarthatósághoz köthető okai is.

A Jófogás 2010 óta Magyarország egyik meghatározó online apróhirdetési platformja, közel 1,5 millió aktív hirdetéssel az oldal havonta csaknem 2 millió felhasználót ér el.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. április 26.

K&H: reálértéken nőhet a cégek árbevétele a következő egy évben

A következő egy évben reálértéken nőhet a cégek árbevétele, átlagosan 7,7 százalékos árbevétel-növekedést és 3,9 százalékos profitbővülést várnak a magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások a K&H kkv bizalmi index 2024 első negyedéves felmérése alapján – közölte a bank.