Innovációs díjat kapott a hazai online termelői piac – aznapi kiszállítást vállalnak


A vásárlók igényeit szem előtt tartva aznapi szállítás bevezetésével, új szolgáltatást indít a Közért+ online termelői piac. A legalább 90 százalékban magyar élelmiszereket forgalmazó cég törökbálinti logisztikai központjából Budapest teljes területére, valamint Pest megye nagy részére három órán belül vállalja a kiszállítást.

Idén tavasszal a törökbálinti Atlanta Center területén nyitott a legmodernebb digitális és technológiai elvárásoknak megfelelő új logisztikai központot a Közért+. A cég az elmúlt hónapokban nagyságrendeket emelt a szolgáltatás színvonalán azzal, hogy a rendeléseket már másnapra kiszállították, de ezt is tudták fokozni: ősztől már aznap házhoz viszik a csomagokat.

Dr. Rákóczi János, a Közért+ Zrt. kereskedelmi vezérigazgató-helyettese elmondta, folyamatos fejlesztéseik középpontjában mindig a vásárlói igények állnak, állandóan monitorozzák a piaci visszajelzéseket, ez alapján próbálják még magasabb szintre emelni az online nagybevásárlás élményét. „Az online vásárlás volumene a következő tíz évben a tízszeresére nőhet, de mindeközben ez a piac is rendkívül gyorsan változik. Ma már nem feltétlenül a kényelmi faktor az elsődleges felhasználói szempont, hanem trendszerűen minél hamarabb meg is akarják kapni a rendeléseiket a fogyasztók. Erre reagálva tettük lehetővé az aznapi kiszállítást a fővárosban és annak agglomerációjában” – közölte.

Mint fogalmazott, jelenleg Budapest teljes területére, valamint Pest megye 61 településére vállalják akár három órán belül a kiszállítást a főállású futárok segítségével 12 és 20 óra között. A felhasználóknak több idősávot is elérhetővé tettek. Példaként említette, hogy amennyiben valaki reggel 9 óráig leadja a rendelését, úgy akár már délben meg is kaphatja a kért termékeket. Terveik szerint a későbbiekben az aznapi kiszállítást a teljes működési területükre kiterjesztik majd.

Dr. Rákóczi János kifejtette, hogy a kozertplusz.hu az első olyan hazai online élelmiszerkereskedő cég, amely ekkora területen, ekkora szortimenttel és ilyen gyorsasággal dolgozik. A vásárlóknak továbbra sem kell időt tölteniük a sorban állással, nem kell energiát fordítani a cipekedésre, a kényelemhez pedig megfizethető áron juthatnak hozzá, szinte rekordidő alatt.

A Közért+ törekvéseit igazolja vissza, hogy a közelmúltban a szakmai bizottság döntése alapján a cég MagyarBrands díjat nyert az Innovatív Márka kategóriában. A program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket, az érintett kategóriában pedig az a márka lehet sikeres, amely folyamatosan újít a meglévő termékein, vagy új fogyasztási igényeket elégít ki, ilyen technológiát vezet be, mindezt a társadalmi hasznosság érdekében.

„Büszkék vagyunk a kitüntetésre, mely ismételt bizonyítéka a megbízhatóság és a minőség mellett történő elkötelezettségünknek. Hálásak vagyunk a szakmai zsűri és a fogyasztók bizalmáért és elismeréséért” – fogalmazott Dr. Rákóczi János. Hozzátette, karakteres magyar termelői hálózat áll mögöttük, a cég pedig küldetésként vállalta, hogy ezt a hálózatot és a résztvevők termékeit piacra juttatják, és minél nagyobb volumennel segítik a versenyképességüket. Amellett, hogy a vásárlók számára is minőséget biztosítanak, a termelőket is helyzetbe hozzák, így ez mindenki számára nyertes pozíciót teremt.

Egy 2018-as kutatás szerint az Európai Unióban 500 kilométer volt az átlag élelmiszerút, azaz minden élelmiszer ekkora utat tett meg a gazdaságoktól a családok asztaláig. Ez a szám Magyarországon még magasabb, de a Közért+ ezen is szeretne változtatni, hiszen az élelmiszerek tápanyaga annál nagyobb mértékű, minél kevesebb idő telik el a termeléstől azok elfogyasztásáig. A Közért+ modellje éppen azért saját, mert hazai termékekre építenek, és ez nem teszi irreálisan drágává az ellátási folyamatot, így folyamatosan kedvező árakat tudnak biztosítani.

Forrás: Közért+ sajtóközlemény


Kapcsolódó cikkek

2023. május 30.

A Szerencsejáték Zrt. 821 milliárd forint árbevételt ért el tavaly

Eredményes évet zárt a Szerencsejáték Zrt. 2022-ben, 821 milliárd forint szerencsejátékokból származó árbevételt és 25,9 milliárd forint adózott eredményt ért el, az EBITDA mutatója pedig 37,2 milliárd forintra növekedett – közölte a Szerencsejáték Zrt. a kedden eljuttatott közleményében.

2023. május 30.

Átalakította a gondolkodást az infláció

A harmincas, negyvenes, ötvenes éveikben járó magyar vásárlók döntéseit immáron alapvetően befolyásolja az infláció, részben jobban odafigyelnek arra, mit vásárolnak, részben csökkentették a nem feltétlenül szükséges beszerzéseiket – derül ki a 30 és 59 év közöttiek körében végzett K&H biztos jövő felméréséből. A megkérdezettek 92 százaléka jobban odafigyel arra, hogy mit, hol érdemes megvenni. Ez a falvakban élők esetében majdnem mindenkire igaz, ám a fővárosban élők 80 százaléka is jobban körülnéz, mielőtt a pénztárcájához nyúl. A nők szintén jobban figyelnek erre, mint a férfiak.

2023. május 30.

Az MI terjedésével állások tömegei alakulnak át

A mesterséges intelligencia már most is fontos szerepet játszik az élet szinte minden területén, térhódítása várhatóan még nagyobb méreteket ölt majd az elkövetkezendő években. Ez a dinamikus fejlődés megállíthatatlan, tudatosan azonban előnyt kovácsolhatunk a technológiából. A rugalmasság és a gyors válaszreakció jelenthet megoldást mindazok számára, akiknek munkáját kiváltja majd az MI.