Kiderül a befektetők, startupok titka (x)


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Érdemes a vállalat új innovációira külön startup-vállalkozást indítani, mert befektetővonzó. A befektetők egyre szívesebben fordulnak a startupok felé, a startupok pedig nélkülük nem boldogulnak. Miért kedveli a tőke az új, innovatív, akár a világgazdaság színpadán is sikerekkel kecsegtető startup vállalkozásokat? Magyarországon az utóbbi két évben (lehet, hogy a Jeremie programoknak köszönhetően) a kockázati tőkebefektetők érdeklődése erősen a startupok felé irányult. A stratégiai befektetők érdeklődése is megváltozott. És ha nem vagyunk startupok? Számíthatunk-e a befektetők figyelmére, s azt mivel érhetjük el? Hogyan tegyük startuppá a cégünkben keletkező innovációt tartalmazó fejlesztéseket?


 

Befektetők, startuppok, finanszírozással foglalkozók, sikersztorik főszereplői osztják meg tudásukat, tapasztalataikat a konferencia résztvevőivel.

Befektető- és startupkereső

A tőkebevonás leghatékonyabb módszerei

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

Szakmai partner: HVCA, Magyar Spin-off és Start-up Egyesület

Időpont: 2015. február 5. (csütörtök) 10:00-16:00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.

Támogatja: BKIK XVIII. Osztály

10.00-10.30 Az állami szerepvállalás előnyei és hátrányai a kockázati tőkebefektetés területén.

Előadó: Bruckner Zoltán befektetési igazgató / managing partner, Primus Capital Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt., és a HVCA tagja

10.30−11.00 A befektetők tipizálása: üzleti angyal, kockázati tőkebefektető, szakmai befektető. Mi kelti fel a befektetők érdeklődését? Mire számítunk 2015-ben a befektetői piacon? Hol lesznek tranzakciók?

Előadó: Horgos Lénárd partner, M27 Absolvo

11.00−11.20 A startupság lényege, paraméterei, összetevői, fajtái. Elemzés a sikeres magyar startupokról. Sikerük általános és speciális jellemzői, minták, amik átvehetők tőlük.

Előadó:Vicze Gábor, a Magyar Spin-off és Start-up Egyesület elnöke

11.20−11.40 Céggyorsítók, inkubátorok. A kezdő startupokat támogató modellek.

Előadó:Jermann Adam programmenedzser, Digital Factory Zrt.

11.40−12.00 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.00−12.30 Hazai és EU-s pályázati források startupoknak.

Előadó: Madarász András, értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Pályázati Tanácsadó Kft.

12.30−12.50 Híd a start-upperek és a befektetők között: FIVOSZ-BossConnect Mentor Program

Előadó: Berta Zsolt befektetési és pénzügyi vezérigazgató-helyettes

12.50−13.20 Az állami befektetői, vállalkozástámogató intézmények, támogatási célirányuk, projektjeik.

13.20−14.00 Konzultációs és ebédszünet

 14.00−16.00

Startup Pódium

14.00−14.20 Miért érdemes ma Magyarországon innovatívnak lenni. Hazai startupok sikerei, kudarcai, tanulságai. Hogyan lehet pénzt szerezni az innovációhoz, mik az általános hibák és buktatók, s mi a sikeres startupok titka?

Előadó: Fodor Zoltán az Üzletfejlesztési Portál főszerkesztője

14.20−15.10 Startup-bemutatkozások tanulságokkal. (15-15 perces előadások)

Meghívott startupvezetők:

Dömötör Ákos, OptoForce Kft. (befektetők a cégben 2013-tól)

Árendás Csaba, QuantisLabs Kft.(komoly nemzetközi sikerek)

Südi Anna, Neticle Technologies (startup-gondolkodásmód)

Lászlo Virág, Chief Technology Officer, Commsignia Ltd.

15.10−16.00 Interaktív beszélgetés a startupok és a közönség között  Fodor Zoltán vezetésével.

16.00−16.30 Üzleti kézfogó A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Regisztrálok a rendezvényre

A KKV-AKADÉMIA 2015 tavaszi félév további témái, időpontjai:


Kapcsolódó cikkek

2024. február 21.

Rangos nemzetközi turisztikai díjakat hozott a kínai újév Magyarországnak

Kínától, az egyik legfontosabb küldőországtól öt jelentős szakmai elismerésben részesült a magyar turisztikai szektor. A kínai National Geographic Travel a legminőségibb úti célok között ajánlja Magyarországot, a Voyage Magazine pedig az Év új feltörekvő desztinációjának választotta hazánkat. Emellett az ország vezető turisztikai médiuma, valamint a legnagyobb szálláshelyfoglaló platformja több kategóriában is a legjobbak közé sorolta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országimázsépítő és forgalomösztönző tevékenységét.

2024. február 21.

Új rendelet az élelmiszer-infláció kezelésére

Valószínűleg a legtöbben találkoztunk már olyan helyzettel, amikor megvettük kedvenc csokoládénkat az élelmiszerboltban, majd otthon felbontva meglepődve tapasztaltuk, hogy a csokoládé mérete és súlya csökkent, miközben a csomagolás és az ár változatlan maradt. Ezt a jelenséget angolul shrinkflation-nek, magyarosítva „zsugorflációnak” nevezik, amely nem csak a csokoládénál, hanem bármilyen előre csomagolt terméknél előfordulhat. A jelenség csökkentése, megelőzése, illetve a fogyasztók megfelelő tájékoztatása érdekében a magyar kormány elfogadta az 1/2024. (I. 9.) Korm. rendeletet, amely 2024. február 1. napján lépett hatályba.