Könyvelők a Facebook-on


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A közösségi média szerepe és népszerűsége folyamatosan növekszik mind az üzleti, mind a magánéletben. Egyre több könyvelő ismeri fel értékét, bár van, aki továbbra is fenntartásokkal kezeli.


A Wolters Kluwer Kft. készített egy kérdőívet a gazdasági szakemberek közösségi média használatáról. Céljuk, hogy pontos képet alakítsanak ki a közösségi média felületek ismertségéről, használatáról, ezzel is segítve a könyvelők munkáját és a szakmai információk átadását. A kutatás eredményét minden kitöltő számára elérhetővé teszik.

A kérdőívet ide kattintva éri el.


Kapcsolódó cikkek

2024. december 12.

EY: Felkészülten keresik a legjobb akciókat a vásárlók

A vásárlók többsége kifejezetten keresi és várja az ünnepi leárazásokat – derül ki az EY legfrissebb, 13 000 fogyasztó részvételével készült nemzetközi kutatásából. Az akciókra tudatosan vadászók aránya a 27 év alattiak (76%) és a gyermekesek (79%) körében a legmagasabb. A kedvezmények mértéke olyan fontossá vált, hogy a válaszadók jellemzően több ajánlatot is összehasonlítanak a döntés előtt.

2024. december 12.

Növelheti a profitot a fenntarthatósági elvek követése

Az ESG (környezeti, társadalmi és vállalatirányítási) szempontok alapján működő cégek 63 százaléka számára járt pozitív hatással a fenntarthatósági elvek követése – derült ki a Moore Global 4 000 középvállalatot célzó globális kutatásából. A közeljövőben életbe lépő, egyebek között a cégek teljes ellátási láncaira kiterjedő fenntarthatósági auditokat is magukban foglaló további szabályozások kapcsán azonban számos potenciális nehézséget is beazonosítottak a felmérésben részt vevő cégvezetők.