Könyvelők a Facebook-on


Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra. A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A közösségi média szerepe és népszerűsége folyamatosan növekszik mind az üzleti, mind a magánéletben. Egyre több könyvelő ismeri fel értékét, bár van, aki továbbra is fenntartásokkal kezeli.


A Wolters Kluwer Kft. készített egy kérdőívet a gazdasági szakemberek közösségi média használatáról. Céljuk, hogy pontos képet alakítsanak ki a közösségi média felületek ismertségéről, használatáról, ezzel is segítve a könyvelők munkáját és a szakmai információk átadását. A kutatás eredményét minden kitöltő számára elérhetővé teszik.

A kérdőívet ide kattintva éri el.


Kapcsolódó cikkek

2024. február 28.

EY: Világszerte tartanak az emberek az energiaárak emelkedésétől

A fogyasztók kétharmada tudja, hogy miként állhatna át zöld energiára, csak éppen nem akar több pénzt vagy időt szánni erre – mutat rá az EY 21 piacon, többek között Spanyolországban, Németországban és Lengyelországban, összesen közel 100 000 lakossági energiafogyasztó bevonásával készült kutatása. A megkérdezettek döntő többsége már egy 10 százalékos áramáremelést sem tudna kifizetni.

2024. február 28.

Megoszlik a felsővezetők véleménye a mesterséges intelligenciáról

Február elején hozta nyilvánosságra a Randstad a „HR Trends 2024” kutatás első részleteit. A több mint 350, különböző iparágakban működő hazai vállalat felsővezetőinek megkérdezésével zajlott kutatásból kinyert adatok révén többek között betekintést nyerhettünk a vállalati szektor üzleti kilátásaiba, HR kihívásaikba, létszámbővítési, béremelési és otthoni munkavégzéssel kapcsolatos terveikbe, információt kaphattunk az általuk nyújtott juttatásokról. Ezeken felül […]