Közös adományozásra hív az Ökomenikus Segélyszervezet és a Mastercard


Az ügyfeleket bevonva indított közös adományozási programot az Ökumenikus Segélyszervezet támogatására az MBH Bank és a Mastercard. A karitatív kampány során minden bankkártyás vásárlás után gyarapodik az MBH Bank és a Mastercard által a segélyszervezetnek adományozott összeg. A jótékonysági kampány az idei ünnepi időszakban, december 4. és 31. között zajlik, az ügyfeleknek pedig nincs más teendőjük, mint használni Mastercard bankkártyájukat.

Közös adományozási programot indított az MBH Bank és a Mastercard az Ökumenikus Segélyszervezet támogatására. Az adventi időszakban, december 4. és 31. között zajló kampány lényege, hogy minden bankkártyás vásárlás után gyarapodik az MBH Bank és a Mastercard által a segélyszervezetnek adományozott összeg.

Az MBH Bank ügyfeleinek semmi mást nem kell tenniük, mint használniuk Mastercard bankkártyájukat. Fontos kiemelni, hogy az adományt az MBH Bank és a Mastercard közösen finanszírozza, az ügyfeleket nem terheli külön költség. A bankkártyahasználat mellett az ügyfeleknek lehetősége nyílik arra, hogy az Ökumenikus Segélyszervezet weboldalán létrehozott adományozási felületen további, egyéni felajánlást tegyenek a rászoruló emberek számára.

A kezdeményezés célja, hogy az MBH Bank partnerével közösen minél hathatósabb segítséget tudjon nyújtani a rászorulóknak a karácsonyi időszakban.

„Az MBH Banki egész évben együttműködik az Ökumenikus Segélyszervezettel a hátrányos helyzetűek felzárkóztatásán és most, karácsony közeledtével ezzel az új kezdeményezéssel ügyfeleinket is szeretnénk bevonni ebbe a munkába, ezért minden bankkártyás vásárlásuk után újabb adománnyal járulunk hozzá a hátrányos helyzetűek karácsonyának szebbé tételéhez” – mondta Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.

„Nagyon fontos számunkra, hogy nemzetközi cégként is elkötelezettek legyünk a helyi ügyek és helyi közösségek felé, erre jó példa a mostani, adományozási program is. Örülünk, hogy a hazai partnereink is igyekeznek minél többet tenni a nehezebb sorsú embertársainkért, így mindig szívesen csatlakoztunk ezekhez a kezdeményezésekhez és reméljük, sokak számára tehetjük ezzel szebbé az ünnepi időszakot” – mondta Szalkai Réka, a Mastercard magyarországi marketing igazgatója.

Az MBH Bank és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet 2023 májusában kötött együttműködési szerződést, amelynek keretében a bank évi 100 millió forinttal támogatja a segélyszervezetet. Az összefogás jegyében idén útnak indított MBH Tudatos Segítség Program több tízezer nehéz körülmények között élő ember segítéséhez járul hozzá.

Az együttműködés részeként, a program mellett, az MBH Bank munkatársainak bevonásával, érzékenyítésével segíti az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját, akik a szervezet adventi adománygyűjtő kampányában ételosztással, adománygyűjtéssel és mindemellett jótékonysági futóversenyen való részvételükkel működnek közre.

A pénzintézet és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet a kijelölt célok mentén 2024-ben is folytatja a megkezdett együttműködést, és a jövő évben is számos eseményt terveznek közösen megvalósítani, a szociálisan hátrányos helyzetűek megsegítése céljából.

(MTI)


Kapcsolódó cikkek

2024. február 21.

Rangos nemzetközi turisztikai díjakat hozott a kínai újév Magyarországnak

Kínától, az egyik legfontosabb küldőországtól öt jelentős szakmai elismerésben részesült a magyar turisztikai szektor. A kínai National Geographic Travel a legminőségibb úti célok között ajánlja Magyarországot, a Voyage Magazine pedig az Év új feltörekvő desztinációjának választotta hazánkat. Emellett az ország vezető turisztikai médiuma, valamint a legnagyobb szálláshelyfoglaló platformja több kategóriában is a legjobbak közé sorolta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országimázsépítő és forgalomösztönző tevékenységét.

2024. február 21.

Új rendelet az élelmiszer-infláció kezelésére

Valószínűleg a legtöbben találkoztunk már olyan helyzettel, amikor megvettük kedvenc csokoládénkat az élelmiszerboltban, majd otthon felbontva meglepődve tapasztaltuk, hogy a csokoládé mérete és súlya csökkent, miközben a csomagolás és az ár változatlan maradt. Ezt a jelenséget angolul shrinkflation-nek, magyarosítva „zsugorflációnak” nevezik, amely nem csak a csokoládénál, hanem bármilyen előre csomagolt terméknél előfordulhat. A jelenség csökkentése, megelőzése, illetve a fogyasztók megfelelő tájékoztatása érdekében a magyar kormány elfogadta az 1/2024. (I. 9.) Korm. rendeletet, amely 2024. február 1. napján lépett hatályba.