Tisztelt Látogatónk! A válasz csak előfizetőink számára érhető el!

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük lépjen be felhasználói nevével és jelszavával, ellenkező esetben tájékozódjon kedvező előfizetési lehetőségeinkről!

Egy házi pénztár nyitva tartási ideje: naponta 8:00-12:00 óra között van. A délután során történt készpénzes beszerzés nem elszámolási előlegből, hanem az egyik alkalmazott által, vezetéstől engedélyezetten. Ez a költség számla jó esetben is csak a következő napon kerül be a pénztárba fizikailag. Mi a helyes eljárás ilyenkor? Ha a számla dátumán szereplő napra állítjuk be a pénztárba, az megváltoztatja az előző nap 12:00 órakor rögzített állapotot, pénztár egyenleget. Ha a következő napra állítjuk be a pénztárba, akkor a készpénzes számla kelte és a pénztár kiadás kelte nem egyezik meg, ami megint csak helytelen. Miként járunk el helyesen?